اکران فیلم های جدید فصل پاییز رقیبان تازه ای برای عروسک های سینمایی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، با اکران چند فیلم جدید این روزها  گیشه های سینمایی رنگ جدید به خود گرفتند.
فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" که 40 روز صدرنشینی در گیشه های سینمایی را تجربه کرده است هنوز هم در تعطیلات فروش خوبی را سپری می کند، این فیلم که این روزها از تعداد سالن های او کاسته شده است در مجموع فروشی 2 میلیارد و 950 میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

فیلم سینمایی "بغض" به کارگردانی رضا در میشیان که 4 روز از اکران آن می گذرد با داشتن 21 سالن نمایش روز گذشته فروشی 10 میلیون تومانی را تجربه کرد و مجموع فروش خود را به 30 میلیون تومان رسانید.




فیلم سینمایی "من همسرش هستم" به کارگردانی مصطفی شایسته با داشتن 15 سالن سینمایی و 4 روز نمایش روز گذشته فروشی 12 میلیون تومانی را برای خود رقم زد و مجموع فروش خود را به 40 میلیون تومان رسانید.




فیلم سینمایی "بوسیدن روی ماه" به کارگردانی همایون اسعدیان با داشتن 23 سالن سینمایی و 4 روز نمایش روز گذشته فروشی7 میلیون تومانی را تجربه کرد و مجموع فروش خود را به 20 میلیون تومان رسانید.




فیلم سینمایی "ضد گلوله" به کارگردانی مصطفی کیایی که این روز ها سالن های سینمایی نمایش دهنده او کاهش یافته است با داشتن 5 سالن سینمایی و 40 روز نمایش مجموع فروش خود را به 580 میلیون تومان رسانید.



فیلم سینمایی "تو و من" به کارگردانی محمد بانکی نیز با داشتن 20 سالن سینمایی و 21 روز نمایش روز گذشته فروشی 14 میلیونی را سپری کرد و مجموع فروش خود را به 350 میلیون تومان رسانید.




اين فيلم با وجود بهره بردن از سوپراستارها در جذب مخاطب و آوردن تماشاگر بيشتر به گيشه و سالن سينما نتوانست انتظارات را برآروده سازد./ي2

برچسب ها: اکران ، پاییز ، کلاه قرمزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.