استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: سرعت عمل در انجام ماموریت ها و عملیات های مختلف از سوی پلیس ضرورتی اجتناب ناپذیر محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، دكتر سید 'حسین صابری' در صبحگاه مشترك نیروهای مسلح كهگیلویه وبویراحمد افزود: حضور به موقع و منظم پلیس بر روی یك صحنه جرم ضمن اینكه ازگسترش و افزایش جرائم می كاهد موجب ناامنی برای مجرمان و احساس امنیت بیشتر برای مردم خواهد شد.
وی حضور ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده كل قوا در راس نیروهای مسلح را یك افتخار و فرصت مناسب برای نیروهای جان بركف و خدوم نظامی و انتظامی اعلام كرد و افزود:گوش به فرمان بودن و تبعیت محض از ولی فقیه یكی از ویژگی ها و رسالت های اصلی نیروی های مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
صابری وجود سازمان های عقیدتی و سیاسی به عنوان بازوی توانمند و مكمل درنیروی انتظامی را از دیگر فرصت های مناسب در این نهاد امنیتی اعلام كرد.
وب به نقش جایگاه نیروهای انتطامی دربرقرای نظم و امنیت در جامعه اشاره كرد و از تلاش مجموعه این نیرو دراین استان در پیشبرد اهداف این بخش تقدیر كرد.
وی از تشكیلات عقیدتی سیاسی به عنوان سازمان دینی و معنوی یاری گر و كمك كننده نیروی انتظامی در مواقع بحران ها ، چالش ها و ابهامات عقیدتی برای انجام هر چه بهتر ماموریت ها و وظایف خطیر ابن نیرو یاد كرد.
وی اظهار داشت: پلیس و نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت مهمترین وظیفه اش برقراری نظم و امنیت عمومی در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، دینی ، فرهنگی و اقتصادی است.
صابری برخورد نیكو و مناسب توام با عاطفه و مهرورزی از سوی ماموران نیروی انتظامی و پلیس را در كنار اقتدار و برخوردهای فیزیكی خواستار شد.
فرمانده نیروی انتظامی كهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم گفت: مهمترین نیاز یك جامعه برای توسعه و بالندگی در ابعاد مختلف وجود امنیت است.
'سردار علیرضا عادلی ' افزود: امنیت پایدار به عنوان مهمترین و اصلی ترین منشور جهت شكوفایی و توسعه همه جانبه و ضروری ترین و ارزشمند ترین مولفه برای عمران و آبادانی یك كشور محسوب می شود، رسالت و وظیفه خطیر نیروی انتظامی است.
وی شعار محوری امسال هفته نیروی انتظامی را 'سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما است' دانست واظهار داشت: با بهره گیری از توان بالقوه و جلب مشاركت مردمی در ابعاد مختلف می توان به تامین نظم و امنیت بیشتر در جامعه امیدوار بود.
سردار عادلی تاكید كرد: فهم دقیق از افكار عمومی و ارتباطات اجتماعی اساس كار و محور اصلی در انجام مسوولیت ها و ماموریت های خطیر نیروی انتظامی است./س
برچسب ها: سرعت ، عمل ، ماموریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.