زن 23 ساله به خاطر دوستی های اینترنتی همسرش، یک هفته بعد از عروسی به دادگاه خانواده رفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، تنها یک هفته از مراسم عروسی زن جوان گذشته است. اما با وجود گذشت این مدت کوتاه، می خواهد از هسرش جدا شود، وقتی دلیل این کار را از وی می پرسیم، با این پاسخ روبه رو شدیم که دوستی های اینترنتی شوهرش کار را به اینجا کشانده است.


وی درگفتگو با خبرنگاران گفت: تنها یک هفته از زندگی مشترک ما گذشته است که من متوجه دوستی های پنهانی شوهرم با دختران شدم. در طول این هفت روز به من هیچ توجهی نداشت و مدام با دوستانش چت می کرد یا تلفنی حرف می زد.


این زن جوان ادامه داد، یک روز که پای لپ تاپش نشستم نا خواسته پیام هایی را خواندم که حسابی شوکه ام کرد. پیگیر قضیه شدم و دیدم او در یک سایت اجتماعی عضو است و هیچ کدام از دوستان مجازی اش از حضور من به عنوان همسر او خبر ندارند.


وی درپاسخ به سوال خبرنگار ان در خصوص اینکه آیا فقط مجرد معرفی کردن شوهرتان باعث شده که به دادگاه مراجعه کنید، گفت: خیر. او به چند خانم از طریق شبکه های اجتماعی پیشنهاد دوستی داده بود و حتی از یک نفر هم خواستگاری کرده بود و این موادری نبود که من بتوانم بپذیرم و هضم کنم.


این تازه عروس در پاسخ به این سوال که آیا این ارتباط ها پس از ازدواجتان بوده است گفت: دو پیام خصوصی برای دو خانم درست دو روز پس از ازدواجمان بوده است. من هم تصمیم گرفتم مهریه ام را به اجرا بگذارم و طلاق بگیرم. ای کاش همه ما فرهنگ استفاده از اینترنت را یاد می گرفتیم. این روزها شاهد به هم خوردن خیلی از زندگی ها به خاطر ارتباط های اینترنی هستیم. در واقع باید گفت، شبکه های اجتماعی، زندگی خیلی از مردم را به منجلاب کشیده است.

برچسب ها: شبکه ، اجتماعی ، طلاق ، مهریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.