پیشرفت‌های مختلف جامعه مدیون هشت سال دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دوران دفاع مقدس از مقاطع حساس و تاثیر گذار در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود

اسماعیلی با بیان اینکه مردم در این دوران با تبعیت از امام خمینی (ره) در عرصه‌های دفاع از نظام حضور یافتند، افزود: مردم با لبیک‌گویی به امام راحل به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و از نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دوران دفاع مقدس ارزش‌های بسیاری در جامعه آفریده شد، تصریح کرد:‌ مردم هزینه‌های نگهداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این هشت سال به خوبی پرداخت کرده و با جان و دل از نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت، خاطرنشان کرد:‌ در این دوران ملت ایران ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های امروز جامعه مدیون هشت سال دوران دفاع مقدس است، افزود: این پیشرفت‌ها در سایه مقاومت ملت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم به خود باوری رسیدند، یادآور شد: امروز هم به برکت همین فرهنگ در برابر فشارها و تحریم‌های دشمنان ایستادگی می‌شود./س

برچسب ها: پیشرفت ، جامعه ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.