قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: توهین به ساحت مقدس رسول الله، حاکی از عجز و ناتوانی نظام سلطه در جریان خیزش های اسلامی است.

حجت الاسلام ˈعلی امیری آتشانیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در مقوله بی شرمانه توهین به ساحت مبارک نبی مکرم اسلام (ص)، با عنایت به اتکاء سازمان ملل و دیگر سازمان های بین المللی به نظام سلطه، نمی توان هیچ انتظاری از آنها داشت.

وی گفت: اگر چه در روزهای گذشته دبیر کل سازمان ملل، اتحادیه اروپا و دیگر نهادهای بین المللی این حرکت قبیح را محکوم کرده اند، اما در مجموع نمی توان به این حرکات دل خوش کرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اعتراض های خودجوش مسلمانان در ایران اسلامی و دیگر کشورها که برخاسته از اعتقادات راسخ آنان نسبت به صاحب شریعت اسلام است، بهترین حرکتی بود که می توانست در این راستا به منصه ظهور برسد.

وی با اشاره به مساله پوسیده آزادی بیان از سوی معاندان اسلام، خاطرنشان کرد: قصد کشورهای غربی این است که از آزادی بیان همانند جریان آزادی و حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تامین منافع خود استفاده کنند.

حجت الاسلام امیری افزود:  کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس، ترکیه و حتی جریان وهابیت که خود را سینه چاک مقدسات اسلامی نشان می دهد، به دلیل تکیه بر نظام سلطه سکوت اختیار کرده اند و حتی کشته شدن دیپلمات های آمریکایی را در این جریان علم می کنند.

وی با اشاره به سلسله جنایات توهین آمیز به پیامبر (ص) از زمان ˈسلمان رشدیˈ ملعون، کاریکاتوریست هلندی و یا قرآن سوزی کشیش دیوانه مسیحی گفت: نظام سلطه به دنبال محک زدن مسلمانان در جریان خیزش های اسلامی بود، اما به فضل الهی ورق برگشت و کشورهای مسلمان در اعتقاداتشان راسخ تر و متحدتر شدند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.