رئیس جامعة المصطفی در نامه ای به رئیس شورای پاپی واتیکان آمادگی جامعة المصطفی را برای مشارکت در همکاری های علمی بین الادیانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در نامه حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، به کاردینال ژان لوئی توران، رئیس شورای پاپی واتیکان، آمده است:

شکی نیست که گفتمان هایی که در پرتو محبت و عشق انسانی به هم نوع و در سایه رسالت پیامبران توحیدی شکل می گیرد، این امکان را به جامعه بشری می دهد تا بتوان در جهت احقاق حقوق عالی انسانی گام بردارد و بستری برای تحقق صلح جهانی، عدالت، آزادی و رشد معنویت ایمانی فراهم آورد.

در ادامه این نامه آمده است : ما می توانیم با گفت و گو و تعامل سازنده افق های تازه ای از همکاری های فیمابین را بگشاییم و اینجانب به نمایندگی از بزرگ ترین مرکز بین‌المللی علمی شیعی در جهان، از این فرصت برای تاسیس تعامل آکادمیک و علمی سود برده و دست دوستی و همکاری شما را به گرمی می فشارم و آمادگی نهاد علمی جامعة المصطفی العالمیه را برای مساعی مشترک در جهت تعامل و همکاری های همدلانه و علمی بین الادیانی اعلام می‌دارم.
جامعة المصطفی العالمیه مرکز آموزش علوم دینی ویژه طلاب  غیر ایرانی مقیم قم است که هم اکنون بیش از 10 هزار نفر از بیش از 60 ملیت در آن مشغول به تحصیل هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.