فيلم تلويزيوني"لبخند در مراسم ترحيم" به كارگرداني "حسين قناعت" جمعه از شبكه 3 سيما به روي آنتن مي‌رود.

"حسين قناعت" كارگردان تله فيلم "لبخند در مراسم ترحيم" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم‌نامه‌ي اوليه‌ي اين اثر به من پيشنهاد شد كه فيلم‌نامه‌ي خوبي بود و پس از انجام يك سري تغييرات به همراه نويسنده اثر توليد آن را شروع كرديم.
وي افزود: قرار بود اين تله فيلم روز عيد فطر پخش شود كه زمان پخش آن به تعويق افتاد و در حال حاضر روز 7 مهر از شبكه 3 سيما به روي آنتن خواهد رفت.
"قناعت" با اشاره به اينكه تله فيلم "لبخند در مراسم ترحيم" در قالب طنز موقعيت تهيه‌ و توليد شده، اظهار داشت: از شخصيت‌هاي آمده در اين تله فيلم مي‌توان به "اميرحسين صديق" در نقش منتقد و روزنامه نگار اشاره كرد كه با خواهر دوقلوي خودزندگي مي‌كند.
وي در ادامه گفت: نقش خواهر دوقلوي "امير حسين صديق" را "آناهيتا همتي" بازي ميكند.
اين كارگردان عنوان كرد: "اردلان شجاع كاوه" در قالب نقش خود در اين تله فيلم نقش آفريني مي‌كند.
قناعيت بيان كرد: از بازيگران ديگر اين فيلم تلويزيون مي‌توان به "رامين ناصر نصير" اشاره كرد كه در نقش شرخري متفاوت از آنچه تاكنون ديده‌ام به ايفاي نقش پرداخته است.
وي درباره لوكيشن‌هاي اين تله فيلم عنوان كرد: بخش زيادي از محل فيلمبرداري كارخانه‌اي واقع در پاسداران بود و بقيه‌ي لوكيشن‌ها خيابان، پارك، زورخانه، دانشگاه بوده است.
وي در پايان خاطر نشان كرد: از كار با گروه و فضاي خوب و صميمي حاكم بر مراحل توليد تله فيلم "لبخند در مراسم ترحيم" راضي هستم.
لازم به ذكر است؛ از عوامل تله فيلم "لبخند در مراسم ترحيم" مي‌توان به مهرداد نيك نام و محمد ميرعلي اكبري : نويسندگان و "امان الله پيشنماز زاده" : تهيه‌كننده اشاره كرد.
گفتني ا ست؛  "مريم معصومي"، "حسين سليماني"، "كيوان ساكت اف"، "مهدي تهراني"، "احمد ياوري"، "هومن رمضاني" در اين تله فيلم نقش آفريني كرده‌اند./م
برچسب ها: مراسم ، ترحیم ، قناعت ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار