پس از برگزاری اولین نمایشگاه کار که آبان ماه سال گذشته در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، دومین دوره این نمایشگاه در این دانشگاه از 9 تا 12 مهر برپا خواهد شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛ محمد اسدی، دبیر اجرایی نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را فراهم آوردن فرصتی مناسب به منظور آشنایی بیشتر فارغ‌التحصیلان و دانشجویان با بازار کار موجود و فرصت‌های شغلی در جامعه دانست و به همین منظور از کلیه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و دانشجویان سراسر کشور دعوت نمود تا از دومین نمایشگاه کار دیدن كنند.

وی همچنین اضافه کرد: از جمله شرکت‌ها و سازمان‌هایی که امسال در نمایشگاه حضور دارند، می‌توان به گروه مپنا(مکو)، شرکت ایرانسل، شرکت صاایران، سازمان صنایع هوایی شرکت انرژی‌های نوین، سازمان صنایع دریایی و دیگر شرکت‌ها و سازمان‌هایی از این حیث اشاره نمود.

اسدی خاطر نشان کرد: همزمان با این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی با عناوین توانمند سازی مصاحبه گر تخصصی، آشنایی با فرآیند مصاحبه و روند استخدام، توانمند سازی مصاحبه گر روانشناختی و توانمند سازی مصاحبه شونده برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر مي توانند به سایت jobfair.sharif.ir مراجعه نمايند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار