موسیقی سریال ولایت عشق مکمل نقش بازیگران بوده و همیشه در خاطره ها باقی می ماند.

"رسول نجفیان" بازیگر و خواننده برجسته کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: سریال امام رضا (ع) کار بسیار با ارزش و ماندنی بود که با عشق و دل ساخته شده بود و کسی به مسائل مادی این کار توجه نمی کرد و بعد معنوی قوی را به همراه داشت.
وی ادامه داد: آهنگساز در این سریال در مقام "شوشتری" و "بیات اصفهان" کار کرده بود که این انتخاب کار بسیار هوشمندانه و زیرکانه ای بود زیرا دستگاه "شوشتری" بسیار تم غم انگیزی دارد و موزیک متن هم همین تم غم را به خود گرفته بود.
نجفیان ادامه داد: در موسیقی این سریال از سازهای بین المللی به شکل بسیار زیبا استفاده شده بود و در برخی از قسمت ها هم سازهای اصیل ایرانی در این موسیقی گوش نواز بودند.
وی تصریح کرد: ارزش های دراماتیک این سریال جای خود را دارد که بدون موسیقی هم شکوه خاص خود را می توانست داشته باشد ولی موسیقی بسیار زیبای این کار باعث شد سریال به اوج خود برسد در واقع موسیقی سریال امام رضا (ع) نقش مکمل را در این کار ایفا می کرد.
وی ادامه داد: آهنگی بسیار زیبا را در مورد امام رضا (ع) آماده کرده ام که در قالب "رضا خانی" وارد بازار خواهد شد.
همچنين، رسول نجفیان روایت موسیقی زیبایی را به نام "توتو خانم قشنگم" را در دست کار دارد که درد و دل بچه ای است با مرغش که آن را سربریده اند.
گفتني است؛ این روایت موسیقی در 20 دقیقه است که در حدود 40 بیت کار شده و یک مجموعه پاپ-مردمی است با سازهای ویلون، ویلون سل، پیانو، سه تار، سنتور و سازهای الکترونیک./ص
برچسب ها: ولادت ، سریال ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار