جشنواره علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبك زندگی در فرهنگ رضوی با معرفی نفرات برگزیده به كار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، جشنواره علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبك زندگی در فرهنگ رضوی باتقدیر از 17 اثر برگزیده در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان به پایان رسید.

این جشنواره دربخشهای تربیت دینی و نقش اعضا خانواده در تحكیم خانواده، ازدواج و تشكیل خانواده، حقوق متقابل همسران، جایگاه خانواده در نظام اجتماعی، جایگاه سالمندان درخانواده و صله رحم، ارتباطات درخانواده و محور سبك زندگی در فرهنگ رضوی از جمله محورهای این دوره از جشنواره بود.

موفقیت در روابط اجتماعی، رسانه و خانواده، اوقات فراغت، الگوی مصرف و خرید، پوشش آرایش و بدن، مدیریت زمان درزندگی، تغذیه و رضایتمندی در زندگی، خانه داری و زندگی شهری نیز از دیگر محورهای جشنواره علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبك زندگی در فرهنگ رضوی بود.

132 مقاله به دبیرخانه جشنواره رضوی در استان زنجان ارسال شد و از این تعداد 17 اثر پس از داوری به عنوان مقالات برتر معرفی شدند كه نفرات برگزیده با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.

گفتنی است چكیده مقالات این دوره از جشنواره نیز به صورت مدون و در قالب كتاب در اختیار شركت كنندگان و دیگر علاقه مندان قرار گرفت./س

برچسب ها: جشنواره ، رضوی ، زنجان ، اتمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.