تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران امرزو 5 مهر از ساعت 18 آغاز شد و 150 تماشاگر در این تمرین حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: تمرین سرخپوشان پیتخت از ساعت 18:00 در ورزشگاه درفشی فر پشت دربهای بسه بدون حضورتماشاگران و اصحاب رسانه آغاز شد و تمام بازیکنان این تیم به موقع برسر تمرین حاضر هستند و از نکات جالب توجه در این تمرین حضور پرشور 150 تماشاگر در پشت دربهای بسته ورزشگاه درفشی فر می باشد که یک صدا تنها غایب تمرین پرسپولیس یعنی علی کریمی را تشویق می کنند و با در دست داشتن پرچم هایی که بر روی آن کریمی دوستت داریم را حک کرده اند خواستار بازگشت وی به پرسپولیس هستند.

گفتنی است: در حالی که تنها 25 دقیقه از تمرین پرسپولیس می گذشت اعتراض هواداران باعث شد که طی اطلاع مسئولان ورزشگاه درفشی فر نیروی انتظامی برای برقراری امنیت ورزشگاه و تمرین سرخپوشان سه مامور را پشت درب هاي ورزشگاه درفشی فر حاضر کنند.

از نکات حاشیه ای این تمرین به حضور چند تن از طرفداران خانم که با در دست داشتن تعدادی از عکس های علی کریمی در پشت درب های بسته ورزشگاه درفشی فر حاضر شدند و با توزیع عکس های جادوگر فوتبال ایران از وی حمایت کردند.

زمانی که سرپرست تیم پرسپولیس محل تمرین را ترک می کرد به شدت مورد اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفت ، انها با شعار خوردبین با تعصب به وی اعتراض می کردند.

بازیکنان پرسپولیس زمانی که از طریق اتوبوس محل تمرین را به سمت هتل ترک می کردند با اعتراض هواداران مواجه شدند ، انها علی کریمی به عنوان نماد بازیکن غیرت به رخ بازیکنان می کشیدند .

در اخر هم بین یکی از هواداران پرسپولیس و افراد کادر تدارکات باشگاه درگیری فیزیکی رخ داد اما نکته قابل توجه حضور نداشتن نام علی کریمی در لیست 18 نفره برای دیدار مقابل الومینوم هرمزگان است./

برچسب ها: پرسپولیس ، تماشاگر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار