عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: ترفندها و حيله‌هاي غربي نتيجه عکس داده و موجب اتحاد و انسجام بيشتر ملت‌هاي مسلمان شده است، تمام اين حرکات به خاطر اين است که غرب از موج بيداري اسلامي در خاورميانه خشمگين شده است.

حسين مظفر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره تاثير پخش فيلم موهن نسبت به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) بر انتخابات رياست جمهوري آمريکا اظهار داشت: اين حرکات تجلي عصبانيت آمريکائيها و صهيونيست‌ها از پيشرفت ملت بزرگ ايران است که اين امر باعث شده است تا ترفندها و حيله‌هايي براي لطمه زدن به آرمان‌ها و ارزش‌هاي مقدس انقلاب به کار برده‌اند.

وي تصريح کرد: استکبار غرب از انسجام ملت‌ها و موج بيداري به وجود آمده در منطقه بسيار خشمگين ودست به انجام اقداماتي مي‌زند که حساسيت مسلمانان را تحريک و آرامش را از منطقه خاورميانه را دور سازد.

مظفر در ادامه افزود: اين ترفندها و حيله‌ها براي به وجود آوردن تنش در منطقه و عقب نشيني ملت‌هاي مسلمان از اتحاد و انسجام بينشان است اما غافلند از اينکه سياستشان نتيجه عکس داده و ملت‌هاي مسلمانان با بالا رفتن درجه آگاهي و درايتشان اتحادشان نيز بيشتر مي‌شود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: احزاب جمهوري خواه و دموکرات آمريکا هر دو از  عوامل و کارگزاران صهيونيست هستند و چندان مهم نيست که کداميک در انتخابات پيروز مي‌شوند زيرا هر دو ملعبه دست رژيم اشغالگر هستند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: آنچه مهم است اين است که حيله و نيرنگ آنان به خودشان برمي‌گردد و ترفندهاي آن‌ها برباد مي‌رود./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار