مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش خوزستان گفت: تربیت نسلی فکور، نتیجه تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.



به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  رحمان فلاحی در پیامی که به مراسم افتتاح مدرسه خیرسازی دکتر سیدمحمد عادلی بهبهان ارسال کرده بود، اظهار کرد: پاییز که در میهن عزیزمان بهار تعلیم و تربیت و فصل شکوفایی گل‌های بوستان معرفت است، یاد روزهای شیرینی را در خاطره‌ها زنده می‌سازد که حلاوت مطبوع آن در کام فرزندان و اولیای سرافراز تا سال‌ها پابرجا می‌ماند.

وی افزود: تقارن مهر مبارک با سالگرد حماسه دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای عزیز به ویژه معلمان و دانش‌آموزان شهید را در جامعه پراکنده می‌سازد و مسئولیت فرهنگ‌سازان این مرز و بوم را در دشت آن همه ایثار و فداکاری دو چندان می‌سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان تصریح کرد: اینجانب به‌عنوان معلم و خادم جامعه فرهنگیان خوزستان سربلند، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به معلمان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های محترم از تلاش‌های ارزشمند همگی شما در بهبود وضعیت آموزش و پرورش، ایجاد شرایط و فضای مناسب تحصیلی، کسب علم و مهارت که موجبات ارتقای علمی استان را به ارمغان آورده، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: اطمینان دارم شما، سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش که از منویات مقام معظم رهبری است را به عنوان یک فرصت، مغتنم دانسته و در اجرا و تحقق اهداف آن که بیانگر پویایی نظام آموزش و پرورش میهن اسلامی و نتیجه آن تربیت نسلی فکور یا متعهد به ارزش‌های والای اسلامی و انسانی مبتنی بر حیات طیبه و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنید.

فلاحی خاطرنشان کرد: بدیهی است هرگونه تحول در ساختار و محتوای آموزش و پرورش به همراهی، همدلی و تلاش مضاعف همه دلسوزان تعلیم و تربیت نیاز دارد که به یقین با تعامل سازنده برنامه‌ریزان، مدیران و مجریان همه موانع و مشکلات در تحقق این نقشه علمی و سند ارزشمند و گران‌بها برطرف می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: از خداوند منان سلامتی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و پیروزی روزافزون نهضت‌های اسلامی و توفیق خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می‌کنم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.