مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز گفت: قلعه نوعی با صحبت هایش هواداران تراکتورسازی را آتشی کرده است تضمین نمی دهم قلعه نوعی در تبریز دچار مشکل نشود.

محمد حسین جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:  امیر قلعه  نوعی برای تیم فوتبال تراکتور سازی  تبریز زحمت کشید و این تیم را نائب  قهرمان لیگ برتر کرد هواداران آذری هیچ گاه قدر نشناس نیستند به هواداران تراکتور گفته ام و از آنها خواسته ام که همیشه کسانی که برای تراکتورسازی زحمت می کشند را قدرشان را بدانید.

وی ادامه داد: مردم و طرفداران تبریزی پس از صحبت های امیر قلعه نوعی استنباطشان این است که قلعه نوعی سعی دارد برای تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز حاشیه درست کند.

جعفری اضافه کرد: هفته دوازدهم در تبریز با تیم فوتبال استقلال بازی خواهیم داشت این صحبت های قلعه نوعی با رسانه ها در زمان خوبی انجام نشد چون طرفداران تبریزی را بر علیه خودش تحریک کرد و این گونه برای خودش حاشیه درست می کند، هوادار آتشی است و از این رو تضمین نمی دهم که در تبریز مشکلی برای قلعه نوعی پیش نیاید.

** قلعه نوعی به قول های خود عمل نکرد

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز در مورد عملی نشدن قول های امیر قلعه نوعی در تیم تراکتور سازی تبریز تصریح کرد: قلعه نوعی قول هایي به طرفداران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز داد که هیچ گاه عملی نشد ابتدا سعی داشت قرار داد سفید امضا با تراکتور سازی امضا کند، دوم این که همیشه به هواداران تبریزی می گفت: اولویت من تراکتور است، قلعه نوعی در سومین قولش گفته بود که برای پول کار نمی کند ولی قول هایش عملی نشد.

** مگر می شود درب خانه ژنرال را شکست

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد شکستن قفل درب خانه امیر قلعه نوعی در تبریز تاکید کرد: مگر می شود که در خانه ژنرال را شکست یا پولش را به او نداد، طبق ضابطه و قانونی، کارهای مربوط به قلعه نوعی را انجام دادیم .

وی ادامه داد: قلعه نوعی وکیل دارد و با کارهای قانونی پیگر حرف هایش باشد ولی اگر ما خلاف کرده باشیم به طور حتم پاسخگو خواهیم بود.

** حاجی صفی باید به پادگان برود

جعفری در مورد رفتن حاج صفی به پادگان گفت: حاج صفی به خاطر کارهای اداری و خدمتش به پادگان رفته است ولی اگر لازم باشد برای انجام وظیفه اش به پادگان خواهد رفت، با بازیکنان نظامی در تیم برخورد نظامی و با بازیکنان غیر نظامی طبق قانون رفتار می کنیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار