مسئولان باشگاه مس كرمان با تشكيل جلسات متعدد با بازيكنان در تلاشند آمادگي روحي آنها را در ادامه مسابقات بالا ببرند.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

، شرايط تيم مس در جدول فعلي ليگ برتر چندان مطلوب نيست و مسئولان كارخانه نگرانند اين تيم ريشه دار كرماني نيز سقوط كند از اين رو در نوبت هاي مختلف با حضور در محل تمرين و يا تشكيل جلسات متعدد در تلاشند روحيه بازيكنان را بالا ببرند.

اين در حالي است كه كرماني بعد از پرداخت عيدي پول تازه اي به بازيكنان پرداخت نكردند هر چند مبلغ اندكي به انها بدهكارند و تقريبا مي توان گفت تمام مبلغ مبلغ را پرداخت كرند و بازيكنان از نظر مالي مشكلي ندارند.

*تراكتور از جذب سرباز منع مي شود

گويا اعتراض هاي مكرر رقباي باشگاه تراكتور سازي باعث شده است تراكتوري ها فصل بعد از جذب بازيكن سرباز منع شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران شايعه شده است تيم تراكتور سازي فصل بعد نمي تواند بازيكن سرباز بگيرد.

ظاهرا برخي اعتراض ها از سوي مسئولان تيم هاي همدان و فجر سپاسي باعث شده است مسئولان نيروهاي مسلح از همكاري با تراكتور سازي منصرف شود از اين رو اين احتمال وجود دارد كه ديگر به اين باشگاه اجازه جذب بازيكن سرباز ندهند.

گفتني است تا فصل قبل تنها تيم هاي فجر سپاسي و ملوان از امتياز جذب بازيكن سرباز سود مي برند.

*مشكل ابراهيمي جدي نيست

مصدوميت محمد حسن ابراهيمي چندان جدي نيست و اين بازيكن مي تواند مقابل فولاد خوزستان بازي كند مصدميت جزئي ابراهيمي مشكلي را براي بازي اين بازيكن بومي مقابل فولاد به وجود نمي آورد ظاهرا مشكل او برطرف شده است و مصدوميتش چندان جدي نيست اين بازيكن اخيرا به تمرينات گروهي برگشته است و با توجه به علاقه و توجه قلعه نويي پيش بيني مي شود
مقابل فولاد به ميدان برود.

بد نيست بدانيد كه فردين عابديني نيز بهبود يافته است و تمرينات ويژه و فشرده اي را زير نظر بدنسازي باشگاه انجام مي دهد در صورت صلاحديد قلعه نويي عابديني در دو بازي پاياني مي تواند به ميدان برود.

*جلسه قلعه نويي و جعفري قبل از هيات مديره

مربي و مدير عامل باشگاه تراكتور سازي قبل از بازي با فولاد خوزستان هم ملاقات خواهند كرد.

امير قلعه نويي امروز قبل از سفر تيمش با اهواز با محمد حسين جعفري ديدار مي كند تا علاوه بر صحبت در خصوص شكست مقابل فجر سپاسي شيراز در خصوص فصل اينده و تمديد قرار داد با تراكتور سازي مذاكره كند.

اين در حالي است كه جلسه هيات مدير تيم تراكتور سازي در مورد تمديد قرار داد اين مربي بعد از بازي با فولاد تشكيل مي شود به اين ترتيب جعفري مي خواهد با دست پر به ملاقات اعضا هيات مديره برود به همين دليل اول با قلعه نوعي مذاكره كرد تا نظر وي را نيز بداند و در جلسه هيات مديره حرف هاي تازه اي براي گفتن داشته باشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار