عضو کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: هفته دفاع مقدس يادآور جوانمردي، رشادت و آزادي ملت ايران است.

ابراهيم آقا‌محمدي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران دفاع مقدس را يکي از حساس‌ترين برهه‌هاي حيات ملت ايران خواند و  گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس يکي از حساس‌ترين و بارزترين برهه‌هاي حيات اين ملت است که همچون نگيني تابناک بر تاريخ حماسه و ايثار و پايداري آزادگان جهان مي‌درخشد.

وي در ادامه با بيان اينکه پايداري ايران اسلامي برخواسته از روح وحدت و ايمان ملت ايران و رهنمودهاي ارزشمند حضرت امام خميني (ره) شکل گرفته است، افزود: گرچه جنگ هشت ساله هزينه‌هاي سنگيني براي کشور در بر‌داشت، اما ايجاد اعتماد به نفس و تقويت خودباوري و خود اتکايي در کشور از جمله دستاوردهاي گران‌قدري است که در دوران دفاع مقدس به دست آورديم.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس، تصريح کرد: هفته دفاع مقدس گرامي‌ترين هفته براي کشور است چرا که يادآور جوانمردي، رشادت و آزادي ملتي است که با دست خالي در مقابل دنيا ايستادگي کردند.

وي با بيان اينکه دفاع مقدس براي ملت ايران و تاريخ کشور عزت و سربلندي آورده است، اظهار داشت: ارزش‌هاي اصلي دوران دفاع مقدس بايد در ادبيات‌ها گفته شود ضمن‌آنكه معرفي شخصيت‌هاي دوران دفاع مقدس در ادبيات اين حوزه، الگوهاي بي‌نظيري هستند که مي‌توانند تابلوي تمام نما براي تمام زيبايي‌ها و ادبيات دوران دفاع مقدس باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دفاع ، آزادی ، رشادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار