شركت سامسونگ اعلام كرده كه امكان به روز رساني سيستم عامل گلكسي اس 3 به اندرويد لوبيا ژله اي ( آخرين نسخه ي اندرويد ) براي دارندگان اين تلفن هوشمند فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ پس از مدت ها انتظار امكان به روز رساني سيستم عامل گلكسي اس 3 به اندرويد 4.1 در اختيار دارندگان اين تلفن هوشمند گذاشته شده است.

گلكسي اس 3 يكي از آخرين نسخه هاي تلفن هوشمند توليد شده توسط اين شركت كره اي است كه از دلايل توليد اين تلفن هوشمند رقابت با تلفن هوشمند شركت اپل با نام Iphone 5  مي باشد.

از امكانات جالب و چشمگير اين تلفن هوشمند مي توان به صفحه نمايش 4.8 اينچي و پردازنده ي چهار هسته اي آن اشاره كرد اما تا امروز سيستم عامل اين تلفن هوشمند يكي از قديمي ترين نسخه هاي اندرويد بوده است كه در مقايسه با آخرين نسخه از اندرويد (اندرويد 4.1) ضعيف تر است و قابليت استفاده ار تمام امكانات ايتن تلفن پر قدرت را در اختيار دارندگانش نمي گذارد.

از امكاناتي كه با اين به روز رساني براي كاربران فراهم مي شود مي توان به روانتر و سريعتر شدن تلفن همراهشان و همچنين  تغيير در شكل و شمايل اين تلفن هوشمند اشاره كرد.

شركت سامسونگ علاوه بر به روز رساني سيستم عامل گلكسي اس 3 به اندرويد 4.1 از به روز رساني 15 دستگاه ديگر خود به اين سيستم عامل در آينده ي نه چندان دور خبر داد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار