در حالیکه تنها چند روز از معرفی رسمی اسمارت فون آیفون ۵ اپل می گذرد، شرکت سامسونگ با انتشار تبلیغی برای اسمارت فون Galaxy S III، دقیقا آخرین و بزرگترین محصول اپل را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ؛ در پوستر تبليغاتي که در ادامه مطلب مشاهده خواهيد کرد سامسونگ به مقايسه گلکسي اس 3 و آيفون 5 پرداخته و امکانات گلکسي را به رخ آيفون کشيده است!
در زیر شعاری که در بالای تصویر مشاهده می کنید، لیست مشخصات دو اسمارت فون آیفون ۵ اپل و Galaxy S III سامسونگ نسخه US منتشر شده است که به نوعی به مقایسه مشخصات و ویژگی این دو دستگاه پرداخته شده است.
در بالای این تبلیغ شعاری نوشته شده که می گوید "It doesn’t take a genius” یا "نیازی نیست که باهوش باشی تا بتوانید تشخیص دهید” یا "برای تشخیص هوش زیادی نیاز نیست” و در زیر آن مشخصات این دو اسمارت فون درج شده که هدف سامسونگ این بوده که بگوید محصولی که مدت ها قبل ما معرفی کردیم از آیفون ۵ اپل به مراتب بهتر است. نظر شما در مورد این تبلیغ سامسونگ چیست؟/س

برچسب ها: سامسونگ ، تبلیغات ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۴۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۱
با سلام سامسونگ بهترین برند در طی این چند ده بوده ونشان داده که میتواند هر قول تکنولوزی را زیر پای خود له کند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین حسینی از نظرآباد
۱۱:۱۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۱
با سلام به نظر من آیفون5 هر چقدر هم که از دیگر رقباش از لحاظ سخت افزار و نرم افزار پایین تر باشه باز هم تونسته پیروز باشه چون در تمام کشورها به عنوان بهترین گوشی شناخته شده و تقریبا یه گوشی جهانیه