دبیر کمیته مسابقات برنامه‌نویسی رایانه دانش‌آموزی کشور از برگزاری مرحله نهایی این رقابت‌ها در بندرعباس در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، صادق عمرانی صبح امروز در نشست پشتیبانی برگزاری مرحله نهایی مسابقات برنامه‌نویسی دانش‌آموزان کشور با ارائه گزارشی از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی دانش‌آموزی کشور با حضور 24 تیم راهنمایی و 74 تیم متوسطه به روش آنلاین برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در سه مرحله برگزار می‌شود که با اتمام این مرحله و اعلام نفرات برتر در پایان شهریورماه، مرحله دوم مسابقات در 15 مهر‌ماه برپا خواهد شد.

دبیر کمیته مسابقات برنامه‌نویسی رایانه دانش‌آموزی اضافه کرد: مرحله پایانی نیز به میزبانی هرمزگان و به روش حضوری با حضور 30 تیم منتخب در تاریخ یازدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

عمرانی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: هر تیم شرکت کننده شامل دو نفر و یک مربی است که بر‌اساس استانداردهای تعیین شده در مسابقه حضور خواهند داشت.

دبیر کمیته مسابقات برنامه‌نویسی رایانه دانش‌آموزی گفت: هم‌اکنون آموزش و پرورش هرمزگان با تمهید مقدمات در حال کسب آمادگی لازم برای اجرای شایسته مرحله نهایی و پذیرش تیم‌هاست که در این راستا هشت کمیته زیر نظر مدیر‌کل آموزش و پرورش که ریاست کمیته را بر عهده دارد، فعالیت خواهند کرد.

عمرانی از کمیته مسابقات، مسئول گروه نظارت، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، پذیرش و هماهنگی، اسکان و پذیرایی، فنی و داوران به عنوان عوامل برگزار کننده این دوره از مسابقات یاد برد که با صدور احکام هر یک و توجیهات لازم، آماده همکاری در مرحله نهایی این رقابت‌ها هستند./ج1

برچسب ها: بندرعباس ، دبیر ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.