مدیرعامل شرکت ایرانیان تجهیز سینا از تولید کنندگان مستقر در منطقه آزاد اروند، تولید تجهیزات پزشکی و جراحی در این منطقه در ایران بی سابقه است.

خسرو افشار در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر حدود 200 مرکز درمانی و بهداشتی خصوصی و دولتی از دستگاه ها و تجهیزات شرکت ایرانیان تجهیز سینا در اتاق های عمل استفاده می کنند و این روند رو به افزایش است ضمن اینکه دريل های جراحی تولید شده در این شرکت شارژی هستند و با مدت زمان زیادی می توان در بخش های جراحی از آن استفاده کرد.

وي تصريح کرد: معرفی هرچه بیشتر محصولات شرکت ایرانیان تجهیز سینا به عنوان اولین تولید کننده دستگاه ها، تجهیزات و وسایل پزشکی و جراحی در ایران از برنامه های اصلی این شرکت است.

وی افزود: این شرکت 22 سال سابقه در امر تولید تجهیزات پزشکی دارد و حدود 3 سال است که به تولید اره ها و دريل های جراحی می پردازد. از ویژگی های این دريل های جراحی این است که کاملا پزشکی هستند و در دستگاه اتو کلاو استریل می شوند.

مدیرعامل شرکت ایرانیان تجهیز سینا تاکید کرد: این شرکت به عنوان اولین تولید کننده دريل های جراحی با کسب مجوزهای تولید و ساخت از وزارت بهداشت در منطقه آزاد اروند فعالیت دارد و تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال می کند.

افشار به پشتیبانی های خوب منطقه آزاد اروند از تولید کنندگان و صنایع مستقر در این منطقه اشاره کرد و گفت: این منطقه با همدلی و تعامل مطلوب پشتیبانی خوبی از محصولات و توانمندی های شرکت ایرانیان تجهیز سینا داشته است./س
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، اروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار