تاریخ اکران " ولورین" و اولین تصویر از "هیو جکمن" در نقش "ولورین" منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از كمپاني فاكس،"مردان ایکس" فیلمی اکشن و خیال‌پردازانه است که برای اولین بار به کارگردانی برایان سینگر و در سال ۲۰۰۰ ارائه شد.
این فیلم بر پایه کمیک‌هایی از مارول با همین نام ساخته شده که در آن یک گروه منحصر به فرد از موجودات قدرتمند و جهش‌یافتهٔ ژنتیکی در دنیایی زندگی می‌کنند که توسط انسان‌ها مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند. تحت هدایت رهبر شان پروفسور چارلز اگزاویر، "اکس من" تلاش می‌کنند برای ایجاد دنیایی که انسان‌ها و جهشی‌ها بتوانند بطور مسالمت آمیز با هم زندگی کنند.
فیلم‌نامه این فیلم توسط دیوید هیتر نوشته شده‌است. فیلم در اکس ۲: اکس من متحد ادامه یافت و در اکس من: آخرین ایستادگی پایان یافت. سایت MSN ایکس من را بهترین فیلم ابر قهرمانی تا به حال معرفی کرده‌است.


شخصیت اول این فیلم "ولورین" است که نقش آن را " هیو جکمن " بازی می کند.  "ولورین" به معنی گُرگینه یا لوگان نام یکی از ابرقهرمان‌های  کتاب مصوراستریپ شرکت مارول کمیکز است. وی عضو اونجرز و شیلد است. لوگان عضو گروه "اکس‌من" هم هست. او با نام اصلی جیمز هاولت متولد آمریکای قرن هجده‌است. او عضو اکس‌فورس هم بوده‌است و تحت برنامهٔ سلاح اکس تغییر ماهیت می‌دهد. توانایی ویژهٔ او قدرت خویش‌درمانی است، به این معنی که تمام زخم‌هایی که روی بدن او به وجود می‌آیند به سرعت محو و درمان می‌شوند.
همچنین دارای اسکلتی با پوشش آدمانتیوم است. در دهه ۱۹۵۰ ارتش آمریکا برای تجهیز خود دست به آزمایشات ژنتیکی-هسته‌ای بر روی افراد عادی کرد. چند تن از معروف ترین جهشی‌های حال حاضر دراین آزمایشات شرکت جستند. از جمله: ولورین، سابرتوث ، ددپول و مگنتو. در طی این آزمایش‌ها بود که استخوان‌های ولورین آدامانتیوم پوشانده شدند. به دلیل خودشفایی ولورین می‌توانست سم شدید آدمانتیوم را تحمل کند. مهمترین قابلیت و سلاح او دست‌های او بود که از هر یک سه تیغهٔ برنده خارج می‌شد.
چندی پیش خبری مبنی بر ساخت قسمت جدید "مردان ایکس" با نام انحصاری "ولورین" منتشر شد و حالا تاریخ اکران و اولین تصویر از "هیو جکمن" در نقش "ولورین" منتشر شده است.
"جیمز منگولد" کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و از ستارگانی که در کنار "هیو جکمن" به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به: " ویل یان لی"، " هیوروکی سانادا"، " هال یامانوچی"، " تائو آکاموتو"، " ریلا فوکوشیما" و " برایان تی" اشاره کرد.
این فیلم 26 جولای 2013 روی پرده سینماها مي آيد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار