محمد محمد کاظم قطر پاسور پیشین تیم ملی والیبال کشورمان که به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه کتف حدود دو سال از والیبال حرفه ای دور بود، در مسابقات لیگ برتر امسال حضور خواهد داشت.

محمد محمد کاظم قطر پاسور پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به آنکه وضعیت تیم شهرداری ارومیه از نظر تیمی بهتر از بقیه تیم های حاضر در لیگ برتر بود، با آنها قرار داد همکاری بستم.

وی تصریح کرد: من برای بازگشتم به روزهای اوج والیبالی خود شرایط تیم ارومیه را بهتر از دیگر تیم ها ارزیابی کردم، آنها مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند،‌ حضور بازیکنان شاخص و قدرتمند هم حاکی از آن است که توانایی رسیدن به این ادعا را هم دارند.

وی در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیتم تا 90 درصد بهبود یافته است وچون به تازگی تمریناتم را در قالب تیمی آغاز کرده ام شرایطم روز به روز بهتر خواهد شد.

قطر پاسور تیم شهرداری ارومیه در ادامه گفت: به تمامی والیبال دوستان و مسئولان قول می دهم تمام تلاشم را برای حضور موفق در لیگ برتر امسال بکار خواهم گرفت همان طور که در اوج رفتم در اوج هم به والیبال حرفه ای بر می گردم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار