استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ساماندهی امور مربوط به شهرسازی و ساخت و سازها، فعالتر شدن دبیرخانه كمیسیون ماده پنج این استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سید 'حسین صابری' در نشست كمیسیون ماده پنج كهگیلویه و بویراحمد افزود: در نشست های آینده كمیسیون ماده پنج كهگیلویه و بویراحمد بايد پرونده ها به طور فنی و كارشناسی بررسی شده و به منظور شناسایی اماكن موقوفه و بناهای تاریخی با ادارات كل اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی این استان هماهنگی های لازم انجام شود تا مشكل خاصی بوجود نیاید.
وی خواستار واگذاری برخی امور كمیسیون ماده پنج كهگیلویه و بویراحمد به شهرداری های 16 گانه این استان و تفویض اختیار بیشتر به شهرداران استان شد.
صابری اظهار داشت: مسائل كلان و اساسی از قبیل تغییر كاربری های عمده در مناطق مختلف كهگیلویه و بویراحمد در كمیسیون ماده پنج استان مورد بررسی قرار گیرد و تا حد امكان از طرح امور جزئی در این كمیسیون پرهیز شود.
وی عنوان كرد: امور جزئی مربوط به شهرسازی و ساخت و ساز در كهگیلویه و بویراحمد می تواند در شهرداری های 16 گانه این استان نیز بررسی شده و اقدامات لازم در مورد آنها انجام شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.