رئيس کميسيون انرژي مجلس با اشاره به آغاز فرآيند تدوين قانون بودجه سال 92 كل كشور گفت: کنترل هزينه‌ها، برداشت حداقلي از منابع نفتي و توسعه حوزه نيرو از جمله اولويت‌ها‌يي است که بايد در قانون بودجه سال آينده كشور لحاظ شود.

مسعود ميرکاظمي نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به آغاز تدوين قانون بودجه سال 92 كشور در دستگاه اجرايي به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: در تلاش هستيم تا قانون بودجه سال 92 کشور به گونه‌اي تدوين شود که هزينه‌ها در آن به شدت کنترل شوند.

وي در ادامه افزود: همچنين برداشت حداقلي از منابع نفتي از ديگر اولويت‌هايي است که بايد در تدوين بودجه سال آينده كشور رعايت شود و قطعا مجلس اين موضوع را بررسي خواهد كرد.

رئيس کميسيون انرژي مجلس در ادامه به ضرورت توجه ويژه به حوزه نيرو در بسته بودجه سال آتي كشور اشاره کرد و اظهار داشت: قانون بودجه 92 بايد به‌گونه‌اي باشد که توسعه حوزه نيرو با مشکل مواجه نشود.

نماينده مردم تهران در بخش ديگري از اظهاراتش به تامين انرژي مردم زلزله‌زده منطقه ارسباران اشاره کرد و گفت: به لحاظ تامين انرژي مناطق زلزله‌زده هيچ گونه محدوديت قانوني وجود نداشته و دولت با اختياراتي که دارد مي‌تواند انرژي مورد نياز اين مناطق را تامين کند.

ميرکاظمي در پايان ابراز اميدواري کرد كه با تامين انرژي مناطق زلزله‌زده توسط دستگا‌هاي ذيربط، مشکلي در آستانه فصل سرما در اين مناطق وجود نداشته باشد.
انتهاي‌پيام/س2

برچسب ها: انرژی ، نیرو ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار