مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: گل محمدی اگر خودش بخواهد کمک می‌کنیم هر جایی که دوست دارد برود، وقتی نمی‌خواهد اینجا باشد و دوست دارد جای دیگری برود ما هم کمک می‌کنیم این اتفاق بیفتد.

مجتبی رمضان بیگی مدیر عامل باشگاه صبای قم پس از شکست تیمش مقابل نفت تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در مورد تغییر مکان بازی و زمان نفت تهران و صبای قم گفت: بحث ما در مورد برنامه‌ای است که یک ماه پیش اعلام شد. این بازی باید روز جمعه 31 شهریور انجام می‌شد و هیچ مشکلی نبود. سازمان لیگ قبلا باید برنامه های خود را هماهنگ می کرد، نه اینکه ابتدا بازی را به 17 مهر و سپس به 2 مهر موکول کند. 

وی افزود: این اتفاقات به ضرر فوتبال ماست، می‌بینیم که فوتبال ما رو به نابودی است، شکست تیم ملی از لبنان نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی ما ضعیف است.

رمضان بیگی خاطرنشان کرد: هر چه جلوتر برویم وضع بدتر می‌شود. نگران این وضع هستیم. در حق ما اجحاف شد اما برای حفظ آرامش فضای فوتبال به دستور مسئولان قم بازی کردیم. این برد مبارک آقای بهروان باشد!
 
رمضان بیگی در مورد بحث جدایی گل محمدی و رفتن او به پرسپولیس خاطرنشان کرد:  ما خواهان حضور گل محمدی هستیم و اگر این طور نبود با او قرارداد دوساله نمی‌بستیم. وی شرایط جسمانی را مطرح کرده است و به دلیل فشار روحی و روانی زیادی که روی سرمربی وجود دارد و شرایطی که گل محمدی دارد گفت که نمی‌خواهد به عنوان سرمربی فعالیت کند. گل محمدی اگر خودش بخواهد کمک می‌کنیم هر جایی که دوست دارد برود. وقتی نمی‌خواهد اینجا باشد و دوست دارد جای دیگری برود ما هم کمک می‌کنیم این اتفاق بیفتد./آق
برچسب ها: فوتبال ، صبا ، نفت ، رمضان بیگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار