سرپرست باشگاه صبای قم گفت : اگر قبل از بازي با لبنان صحبتي مي‌کرديم آقايان مي‌گفتند شرايط را به سمت تضعيف تيم ملي مي‌بريم ولي حالا که بازي تمام شده بهتر است با نقد درست به تيم ملي کمک کنيم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رمضان‌بيگي افزود: در يک عمليات جنگي شما به يک فرمانده و تعداد زيادي سرباز نياز داريد تا موفق شويد ولي در تيم ملي همه فرمانده هستند و کسي کارگري يا سربازي نمي‌کند. الان شرايط تيم ملي به گونه‌اي است که حتي يک تکل يا درگيري از بازيکنان در زمين ديده نمي‌شود. اين نشان مي‌دهد که تيم ملي به خون تازه و بازيکنان جديد نياز دارد که بايد به آن تزريق شود.
چرا بازيکناني مثل مرتضي کاشي و ميلاد نوري نبايد به تيم ملي دعوت شوند"؟ وي با طرح اين پرسش افزود: در صبا بازيکنان توانمند و انرژيکي وجود دارند که قطعا مي‌توانند به تيم ملي کمک کنند. چرا بايد کي‌روش از يک هافبک در خط دفاع استفاده کند ولي مدافعان خوب ما ناديده گرفته شوند؟ اين بازيکنان با دعوت نشدن به تيم ملي سرخورده مي‌شوند.
رمضان‌بيگي تاکيد کرد: بايد قبول کنيم دوران فوتبال يک عده در تيم ملي تمام شده است و بايد از بازيکنان ديگر استفاده شود. من از مربيان تيم ملي خواهش مي‌کنم ديگر براي تماشاي بازي‌هاي صبا به قم نيايند! چون تحت هيچ شرايطي بازيکنان ما به تيم ملي دعوت نمي‌شوند. تيم‌هاي ديگر هم همين وضعيت را دارند. وقتي ليست تيم ملي از پيش مشخص است ديگر به تعطيلي 21 روزه ليگ چه نيازي است؟/س
برچسب ها: قم ، تیم ملی ، نقد منصفانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.