مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: اگر گل‌محمدي به دليل حفظ سلامتي‌اش خواهان جدايي از تيم باشد مانع نخواهيم شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رمضان‌بيگي در مورد جدايي يحيي گل‌محمدي از صباي قم، گفت: گل‌محمدي آزمايش‌هاي مربوط به قلب خود را انجام داد و خوشبختانه مشکل قلبي ندارد و بيشتر تحت فشار عصبي است. تلاش مي‌کنيم گل‌محمدي را در صبا نگه‌ داريم اما اگر گل‌محمدي به خاطر سلامتي‌اش اصرار بر جدايي داشته باشد مانع جدايي او نخواهيم شد. به گل‌محمدي گفتيم تا بازي با نفت کنار ما بماند که اين بازي هم لغو شد.
وي در مورد اينکه اگر گل‌محمدي برود سرمربي تيم چه کسي خواهد شد، خاطرنشان کرد: باز هم تاکيد مي‌کنم دوست داريم گل‌محمدي را حفظ کنيم اما اگر او که به شدت نگران سلامتي‌‌اش است و بخواهد جدا شود با نظر گل‌محمدي فردي را براي سرمربيگري تيم انتخاب مي‌کنيم.
مجتبي رمضان‌بيگي در مورد لغو ديدار صباي قم و نفت تهران در هفته نهم ليگ برترهم اظهار داشت: هتل المپيک را رزرو کرده بوديم اما به درخواست مسئولان سازمان ليگ اين بازي لغو شد زيرا مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا در تهران برگزار مي‌شود.
مديرعامل باشگاه صباي قم تصريح کرد: مسئولان سازمان ليگ از ما خواستند بازي با نفت روز جمعه در قم برگزار شود و ما در بازي برگشت به تهران بياييم که آن را قبول نکرديم./س
برچسب ها: قم ، مانع جدایی ، گل محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.