مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت قصد استخدام 995 نفر را دارد که از این تعداد 992 نفر از استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری استخدام می شوند.

 رضا فرهت در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: ثبت نام متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان که از روز 25 شهریور ماه سال جاری شروع شده سه روز دیگر تمدید شده است.

وی افزود:بر اساس بند پنج شرایط و ضوابط آزمون تامین منابع انسانی ذوب آهن اصفهان، 992 نفر در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی از میان داوطلبان استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری پذیرفته می شوند.

وی اضافه کرد: سه نفر باقیمانده نیز در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت مالی، حسابداری و علوم اقتصادی از سراسر کشور استخدام خواهند شد.

فراهت تصریح کرد: ملاک احراز بومی بودن متقاضیان، محل تولد مندرج در شناسنامه افراد در یکی از استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یا گذراندن دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در این استان هاست.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: آزمون استخدامی در نیمه دوم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و متقاضیان بعد از گرفتن کارت از زمان دقیق آن مطلع می شوند.
وی افزود: مهلت ثبت نام این آزمون که به صورت الکترونیکی انجام می شود، یکم مهر ماه جاری بود که تا سوم این ماه تمدید شد.
فرهت خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی http://www.escoazmoon.ir مراجعه کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.