مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس نشان داد که نه تنها در لسان و هدایتگری، بلکه درعمل نیزدرصف مقدم مقابله با دشمنان وپیشگام در عرصه صیانت از کیان اسلام، تشیع و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان این که روحانیت خط و مشی خود را از فرهنگ اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و تشیع گرفته است، گفت: روحانیت با تأسی از فرهنگ اهل‌بیت(ع) همواره در سنگر صیانت از کیان اسلام و تشیع پیشتاز است.

وی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه "نظام مولود حوزه است"، ‌ادامه داد: حوزه و روحانیت هرجا احساس کند فرزندش که همان نظام اسلامی در خطر است، با تمام وجود و تمام قامت از آن حفاظت می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: خداوند نظام اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) و با خون شهدا، به پیروزی رساند و این قدرت و فرصتی است که خداوند برای اجرای احکام اسلامی در اختیار حوزه قرار داده است.

حجت‌الاسلام جمشیدی، با اشاره به روایت معصوم(ع) مبنی بر این که علما وارثان انبیاء هستند، گفت: روحانیت در راستای تحقق هدف انبیای الهی و حفظ تشیع و نظام اسلامی از فدا کردن جان و مال و هستی خود دریغ نمی‌‌کند؛ حال این دفاع در جبهه‌های نظامی یا تهاجم فرهنگی و مقابله با جریان‌های انحرافی باشد./س

برچسب ها: قم ، روحانیت ، حمایت ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.