ميزان ارتکاب جرايم خشن در واشنگتن دي سي در مقايسه با ساير نقاط آمريکا بالاتر است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن تايمز ، اين روزنامه در شماره امروز خود در اينترنت نوشت: با توجه به آمار مختلفي که از روند جرم و جنايت در سراسر آمريکا منتشر مي شود، ميزان ارتکاب جرم در واشنگتن دي سي بيش از ساير نقاط کشور است يا قطعا مي توان گفت احتمال اينکه در اين ناحيه شهروندان قرباني جنايت شوند، بيش از نواحي اطراف آن است. سال گذشته صد و هشت مورد قتل در واشنگتن روي داد که بالاتر از برخي نواحي پرجمعيت تر پيرامون آن بود.
به گزارش پايگاه اينترنتي اداره پليس پايتخت، جرايم خشونت آميز در پايتخت آمريکا در سال 2012  تاکنون 8 درصد (نسبت به سال قبل)  افزايش داشته است. از سال 2010  تا 2011 کلا ميزان ارتکاب جرايم پنج درصد و جرايم خشن دو درصد افزايش داشت.
طبق اين گزارش، در سال 2011  تعداد چهار هزار و صد و هشتاد و چهار مورد سرقت با سلاح يا بي سلاح صورت گرفته بود.
با اين حال آمار مختلفي که توسط اداره پليس در مورد ميزان جرايم در واشنگتن دي سي ارائه مي شود، حاکي از نبود يک نظام روشمند براي ارزيابي روند ارتکاب جرم است. کريستوفر بائومن رئيس اتحاديه پليس واشنگتن عدم ارائه آمار صحيح و يکنواخت به عموم را موضوعي غيرقابل توجيه خواند که با سلامت عمومي مرتبط است نه روابط عمومي.
وي مي گويد که اگر قرار باشد درباره مسئله مهمي مانند آمار جرم و جنايت گزارشهاي منحرف کننده ارائه شود، پس در چه مورد فريبکاري وجود ندارد؟
بائومن تاکيد دارد، ارائه ارقام صحيح به عموم درباره سطح جرايم از اين جهت مهم است که هم سياستمداران مجبور به پذيرفتن اين مشکل و مقابله با آن شوند و هم از عموم و شوراهاي شهر خواسته شود منابع بيشتري را به اين مسئله اختصاص دهند.
ساکنان واشنگتن حق دارند حقيقت را درباره آنچه در شهرشان روي مي دهد، بدانند و اداره پليس پايتخت بايد در مورد اطلاعاتي که در مورد جرايم ارائه مي دهد، با حس پاسخگويي و شفافيت بيشتر عمل کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار