هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران 27 آذر ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ، براساس یک مدل علمی به ارزیابی سازمان ها به منظور تبیین نقاط ضعف، قوت و تهدید و فرصت سازمان های متقاضی پرداخته می شود و زمینه بازاریابی و تبلیغات را برای شرکت های برگزیده فراهم می‌کند.

 همچنین توجه به تجربیات پیشکسوتان صنعت، معرفی و قدردانی از نخبگان صنعت و تجارت کشور، ایجاد بستری مناسب برای شناخت توانمندی های داخلی، تجلیل از تلاش و دانش کارآفرینان و انتقال تجربیات بین نسلی و ایجاد زمینه‌های تلفیق بین تجربه دیروز و دانش امروز و زمینه‌سازی به منظور تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق از جمله مهمترین اهداف هشتمین جشنواره قهرمانان ملی صنعت ایران است.

این جشنواره توسط بخش خصوصی با همکاری و هم فکری تشکل های غیر دولتی بخش صنعت و تجارت با هدف حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با رویکردی متفاوت تلاش دارد تا با انجام ارزیابی ها نسبت انتخاب و معرفی پیشتازان بازار اقدام کند. پیشتازان بازار واحدهایی هستند که بتوانند بیشترین امتیاز را از نظرسنجی ها و ارزیابی که از مصرف کنندگان به عمل می آید را کسب کنند.

لازم  به ذکر است این جشنواره فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده و تاکنون هفت دوره آن برگزار شده است./س
برچسب ها: صنعت ، جشنواره ، بازاریابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار