ریشه حیات سیاسی و اقتدار كنونی نظام جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس نهفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، نماینده ولی فقیه وامام جمعه استان زنجان در دیدار با فرماندهان و مسوولان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: روحیه شهادت، ایثارو شهادت طلبی رزمندگان ایران در دفاع مقدس جریانی ماندگار و فراموش نشدنی است كه باید حوادث و رویدادهای تكرار نشدنی آن به نسلهای آینده منتقل شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به این كه مبارزه حق علیه باطل همواره ادامه دارد، افزود: جنگ هرگز به پایان نرسیده و دشمنان با حفظ استراتژی، تاكتیك خود را درمقابل نظام اسلامی تغییر داده اند.

وی اهانت دشمنان به مقدسات دین مبین اسلام را یادآورشد و اظهار کرد: این اقدامات توهین آمیز سبب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان و خیزش آنان برای محكوم كردن برنامه ریزان این حادثه می شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بر لزوم حفظ هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف مردم برای مقابله با توطئه های شوم دشمنان تأكید و تصریح كرد: رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بصیرت و آگاهی بود كه درسها و عبرتهای آن برای نسلهای آینده شگفت انگیز خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باید متوجه باشند نقطه مقابل تبعیت از رهبری شكست و نافرجامی است و رمز پیروزی پیروی از فرامین ولی فقیه است./س

برچسب ها: ایران ، دفاع ، مقدس ، حیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.