امام جمعه شهرستان فارسان اظهار داشت: پایمردی ملت ایران در مبارزه با استكبار جهانی، در جهان الگو شده و در دیگر كشورها باعث بیداری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام عبدالعلی پوراكبر، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، در دیدار با جمعی از پاسداران سپاه ناحیه فارسان گفت: ملت غیور و مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی، نمونه یك جامعه پیامبر پسند و قرآنی هستند.

وی افزود: در طول تاریخ، همیشه به خاطر منافع عده ای و یا یك جمعیتی، دین مبین اسلام و احكام و سنت الهی، فدای امیال و آرزوهای شخصی سردمداران و یا حاكمان آن جمعیت و یا كشور شده ولی با ظهور انقلاب اسلامی نشان داد كه ملت ایران در راه اثبات آرمان ها و ارزش های اسلامی برای جان فشانی آمادگی دارند.

امام جمعه فارسان گفت: در 32 سال پیش، مزدور بعثی با حمایت دنیای استكباری غرب و شرق، پا در میدان مبارزه با وحدانیت و اسلامیت گذاشت و خوشبختانه با ایستادگی های ملت مومن و مطیع امر ولایت ایران اسلامی، نه تنها دین تنها نماند، بلكه مقدمه صدور آن به كشورهای دیگر نیز پایه ریزی شد.

حجت الاسلام پوراكبر خاطر نشان كرد: سبزپوشان حریم ولایت، امروز نیز، همانند گذشته در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای اعتقادی و اسلامی، آمادگی كامل برای ایثاری دارند./ب

برچسب ها: ایران ، مبارزه ، استکبار ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.