هفته دفاع مقدس فرصت بسیارگران‌بهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار، فدارکاری و سلحشوری فرزندان برومند و معنوی امام عاشقان خمینی کبیر (ره) افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی‌به ویژه آمریکاجنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت استوار ایران رابه عنوان یکي ازعبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس بيانيه اي را منتشر كردند.
متن اين بيانيه به شرح زير است :
بسم الله الرحمن الرحيم  

با سلام و صلوات بر پيامبر ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص) و معمار كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خمینی(ره) و با درود و سلام به پيشگاه سلاله پاك نبوي، منادي عدالت علوي، حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي)و تجديد بيعت با شهيدان والامقام ميهن اسلامي

هفته دفاع مقدس فرصت بسیارگران‌بهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار، فدارکاری و سلحشوری فرزندان برومند و معنوی امام عاشقان خمینی کبیر (ره) افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی‌به ویژه آمریکاجنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت استوار ایران رابه عنوان یکي ازعبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد .


امروز ایران اسلامی با گذر از دوران بحران‌های ماه‌های اول انقلاب هشت سال دفاع مقدس و مقطع سازندگی قرار گرفتند. روند توسعه وپ یشرفت درابعاد مختلف در طلیعه دهه چهارم انقلاب با تاسی به اسوه‌های جاوید و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درس‌های که در مکتب جهادی خمینی عزیز (ره) آموخته است.

در مواجهه با فشارهای مختلف نظام سلطه جهانی با اقتدار و صلابت تا دنیای مستکبرین رابه چالش کشانده و با ظرفیت و توانمندی‌های سرشار نیروهای مسلح خود و هوشمندی مردم خود را برای رویارویی احتمالی با هرگونه تهدید تجاوز و تعرض آماده کرده‌است.

آمریکا بقای قدرت و سیطره خود در جهان را در گرو تسلط بر مناطق راه‌بردی و نهادهای بین‌الملل و جهانی دانسته و در این راه از هیچ تلاش ظالمانه وا قدام جنایتکارانه فروگذار نخواهد کرد و ملت عظیم الشان ایران در چنین وضیعتی راهبردی حیاتی خویش در دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را باحضور در جایگاه ممتاز جهانی مصمم‌تر ازگذشته ادامه خواهد داد.

ما اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به جهانیان اعلام می‌داریم دفاع مقدس برای همیشه چون نگینی برتارک تاریخ حماسه ایثار وآزادگی ایران می‌درخشد ونشان‌های از روحیه سلطه‌ستیزی و آمادگی وعزم بی‌پایان ایرانیان دردفاع  از آرمان‌های بلند انقلاب تقویت وحدت وهمبستگی ملی و حفظ استقلال کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام به شمار رفته است.

بزرگداشت آن حماسه جاوید در مقطع حساس کنونی فرصت بسیار مناسبی برای ارتقاءو روحیه‌ آمادگی‌های ملی و آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس وتعمیق گسترش تفکربسیجی و اهتمام همه‌جانبه دولت خدمتگزار در مقابله باجنگ نرم وسخت دشمنان علیه میهن اسلامی تلقی می‌گردد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دفاع ، مقدس ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار