گردان‌هاي سه هزار نفري الزهرا(س) به مناسبت هفته دفاع مقدس بيانيه‌اي صادر كردند.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران بيانيه گردهمايي سه هزار نفري گردان‌هاي الزهرا(س) در گراميداشت هفته دفاع مقدس به شرح زير است:

بي‌ترديد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي، نظام ليبرال‌دموكراسي غرب را به چالش كشيده است و آنها از همان روزهاي اوليه پس از پيروزي درصدد مقابله با انقلاب اسلامي و نظام مردم‌سالاري ديني برآمده‌اند.

ما بسيجيان گردان الزهرا(س)، سازمان بسيج ادارات و وزارت‌خانه‌ها، اينك كه در سي و دومين سالروز شروع جنگ تحميلي توسط رژيم بعث عراق به نمايندگي از استكبار جهاني هستيم با گراميداشت ياد و خاطره امام(ره) و شهيدان عزيز و جانبازان و آزادگان و دلاوري‌هاي ملت رزمنده ايران، همچنان خود را در مصاف با نظام سلطه جهاني ديده و در اين مسير پرافتخار رهرو راه شهيدان گرانقدرمان هستيم.

1. ما انزجار خود را نسبت به اقدام وقيح آمريكا و صهيونيسم جهاني در ساخت و انتشار فيلم موهن اعلام داشته و از ساحت مقدس رحمةللعالمين ، رسول رحمت و پيامبر اعظم اسلام (ص) عذرخواهي نموده و به محضر مقدس امام زمان (عج) تسليت عرض مي‌نماييم و خطاب به استكبار جهاني اعلام مي‌كنيم: امت اسلامي تا مجازات عاملين اين اقدام زشت و اصلاح سياست توهين به پيامبر اسلام (ص) به بهانه آزادي بيان به اين اعتراضات ادامه خواهد داد.

2. از راه‌هاي ضربه‌زدن به استحكام امت اسلامي و اعتقادات و باورهاي فناناپذير اسلامي، ترويج ابتذال و اباهه‌گري است. نقطه شروع آن ناديده‌گرفتن حجاب، اين حق جامعه اسلامي است. از آنجايي كه حجاب از احكام مسلم الهي است و نيازمند دروني‌سازي و نهادينه‌شدن است، از همه مسئولين و قواي سه‌گانه درخواست مي‌نماييم تا نسبت به تقويت حجاب و عفاف اقدام نموده و ما خواهران بسيجي شاغل در دستگاه‌هاي اداري از هيچ كمكي دريغ نخواهيم كرد.

آخرين حربه نظام جهاني عليه انقلاب شكوهمند اسلامي، تحريم اقتصادي است. تنها راه مقابله، تمسك به فرمان ولي امرمان و نايب امام زمان (عج) حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي است كه با فرمول اقتصاد مقاومتي و در سالي كه به نام "توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" نام گرفته است از مسئولين دستگاه‌هاي اجرايي تقاضامنديم با جديت هرچه بيشتر در جهت خنثي‌سازي تحريم‌ها اقدام نمايند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار