معاون هماهنگ‌كننده ارتش با بيان اينكه اتفاقات سوريه متفاوت با آن چيزي است كه در بحرين يا ساير كشورهاي ديگر رخ مي‌دهد،‌ گفت: سوريه همچنان از پايگاه مردمي برخوردار است چرا مردم اين كشور هستند كه به ياري ارتش آمده‌ و در مقابل تروريست‌ها ايستادگي مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير محمدحسين دادرس معاون هماهنگ‌كننده ارتش در حاشيه مراسم آغاز دوره‌هاي هفت و بيست و سوم حرفه‌اي دانشجويان دانشکده فرماندهي و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخير سوريه و ادعاهاي مقامات غربي در اين زمينه گفت: در سوريه هرچه مي‌شنويم بركت است و اين قطعا متفاوت با آن چيزي است كه در بحرين يا ساير كشورهاي ديگر اتفاق مي‌افتد.

وي در ادامه افزود: در بحرين و ساير كشورها شاهديم كه نظام و ارتش در مقابل مردم ايستاده‌اند ولي درسوريه اين مردم هستند كه به ياري ارتش آمده و در مقابل تروريست‌ها ايستادگي مي‌كنند.

اميردادرس با بيان اينكه اميدواريم شيطنت‌هاي برخي كشورهاي منطقه كمتر شود، اظهار داشت: ساير كشورها بايد به مردم سوريه اجازه دهند سرنوشتشان را انتخاب كرده و از حق زندگي طبيعي برخوردار باشند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر كم و كيف برنامه‌هاي ارتش در برقراري امنيت اجلاس غيرمتعهدها در تهران گفت: در طول برگزاري اجلاس در تهران نيروهاي هوايي ارتش پوشش پدافندي شبانه‌روزي را در تهران و سراسر كشور برقراركرده بودند و توانستند امنيت كامل و مثال‌زدني اجلاس را تامين كنند.

معاون هماهنگ كننده ارتش  در پايان با اشاره به سالروز تأسيس قرارگاه پدافند خاتم‌الانبيا(ص) خاطرنشان كرد: ما امروز در زمينه رادارها به خودكفايي كامل رسيده‌ايم و درحال ارتقاي سامانه‌هاي موشكي خودمان نيز هستيم و توانسته‌ايم با اتكا به توانمندي نيروهاي داخلي در مقايسه با وضعيت پيش از انقلاب از شرايط بسيار مناسب‌تري برخوردار شويم.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: امیر دادرس ، ارتش ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار