عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی از پرداخت 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تولید ملی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، داور ماهیکار در مراسم معارفه مدیر جدید امور شعب بانک کشاورزی استان که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی و عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی و جمعی از مدیران و مسئولان استان، در محل سالن اجتماعات این بانک برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های این بانک در سال جاری مهم‌ترین راهبرد آن را حمایت از بخش تولید به وی‍‍ژه بخش کشاورزی اعلام کرد و گفت: حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی بیشترین تجلی خود را در کشاورزی متبلور می‌سازد بنابراین بانک کشاورزی درصدد است با پرداخت 180 هزار میلیارد ریال در این بخش از اقتصاد کشور تحول ایجاد کند.

وی افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جاری، بانک کشاورزی درصدد است تا در سطح کشور حمایت حداکثری خود را از تولید ملی به عمل آورد.

ماهیکار تصریح کرد: آذربایجان‌غربی به دلیل برخورداری از منابع سرشار طبیعی و ظرفیت بالقوه در عرصه‌های گوناگون شایسته توجه همه بانک‌هاست.

وی اضافه کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید جهاد اقتصادی در همه بخش‌ها انجام پذیرد تا در سایه آن حرکت چرخ توسعه اقتصاد کشور شتاب گیرد.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی تحقق جهاد اقتصادی را مستلزم شناخت صحیح از موانع دانست و گفت: امسال که تحریم‌های بین‌المللی تشدید شده است باید با شناخت موانع توسعه در پی حمایت از تولید ایرانی برآییم چراکه تحقق برنامه‌های درازمدت کشور در روند رو به رشد آن با حمایت از تولید ملی امکان‌پذیر خواهد بود.

در پایان مراسم از خدمات علی قنبری مدیر سابق امور شعب بانک کشاورزی در آذربایجان‌غربی تقدیر به عمل آمده و علی اکبر دائم امید به عنوان مدیر جدید امور شعب این بانک در استان معرفی شد./س

برچسب ها: کشاورزی ، بانک ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.