وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از اهداف مهم این وزارتخانه، علمی و حرفه ای کردن ورزش است و همه فعالان این عرصه باید نسبت به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دکتر عباسی در مراسم افتتاح سالن ورزشی شش هزار نفری رشت با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری در ورزش همگانی افزود: ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند و توسعه ورزش باید در این بخش توسعه چشمگیری داشته باشد.

وی همچنین به استعدادیابی در سنین پایه اشاره کرد و گفت: استعدادیابی باید از سن هشت سالگی شروع شود و به همین منظور در تلاش هستیم هماهنگی های لازم با وزارت آموزش و پرورش صورت بگیرد تا پشتوانه خوبی برای ورزش های قهرمانی داشته باشیم.

دکترعباسی ادامه داد: هدفمندسازی برنامه های مربوط به جوانان، تنها مربوط به وزارت ورزش و جوانان نیست و همه دستگاه ها و نهادهای متولی باید برای رفع دغدغه معیشتی قهرمانان همت کنند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش صعود والیبالیست های ایرانی به رقابت های لیگ جهانی را افتخاری بزرگ برای کشورمان دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی سعی در منزوی کردن ایران دارند، درخشش ورزشکاران ما در رقابت های المپیک و پارا المپیک و سایر میادین ورزشی و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران، توطئه ها را خنثی کرد.

گفتنی است مجموعه ورزشی شش هزار نفری شهدای شهرستان رشت که دارای 11 هزار و 458 متر مربع فضای روباز و هشت هزار و 304 متر مربع فضای سرپوشیده است، با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد./آق

برچسب ها: عباسی ، رشت ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار