وزير ورزش و جوانان گفت : مردم استان همدان مستعد برای سرمایه گذاری در بخش ورزشند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  همدان ؛ محمد عباسی  گفت : استان همدان در رشته های  مختلف ورزشي با استعداداي و برنامه ريزي می تواند به یکی از قطب های ورزشی کشور تبدیل شود.
وی با بيان اينکه يکي از راهبردهاي وزارت ورزش و جوانان استعداديابي است، گفت: براي کشف استعدادها نقش هياتهاي ورزشي مهم است و تقويت آنها و تغيير وضع موجود به کشف استعدادها کمک مي کند.
 وي با بيان اينکه استان همدان در برخي رشته ها چون کشتي و ورزشهاي رزمي با استعدادتر است، افزود: حضور در ليگهاي ورزشي بايد با الويت بندي باشد هر چند به حضور در برخي ليگ ها بنا به استعدادهاي منطقه بايد توجه داشت.
 وزير ورزش و جوانان با تصريح اينکه اين جلسه براي طرح مسائل في مابين و پيگيري مسائل مردم تشکيل شده است، گفت: برخي اولويتهاي وزارت ورزش و جوانان، ايجاد و توسعه زيرساختها، توجه به ورزش روستايي و استعداديابي است.
عباسي با بيان اينکه در فاصله دولت نهم و دهم در بخش ورزش استان همدان نزديک به 180 ميليارد تومان سرمايه گذاري شده است، افزود: از اين ميزان سرمايه گذاري يکصد ميليارد تومان به بهره برداري رسيده که با افتتاح آنها به اندازه 50 سال گذشته در استان همدان در اين مدت، زير ساخت ايجاد شده است.
 وي با اعلام اينکه باقي طرح هاي نيمه تمام است ، افزود: در استان همدان ميانگين سرانه ورزشي براي هر نفر 66 سانتيمتر است که 11 سانتيمتر از ميانگيل کل کشور بيشتر و به نسبت ، زيرساختهاي ورزشي استان همدان بهتر از برخي استانهاي ديگر است که با شتاب موجود اگر بتوانيم اين سرانه را به 120 سانتيمتر برسانيم ، کار بسيار خوبي انجام شده است.
وزير ورزش و جوانان  با اشاره به اینکه ورزش در شرايط موجود يکي از ابزار تاثيرگذار در افزايش قدرت نرم در جنگ نرم است گفت: بايد قدر اين سرمايه هاي انساني را بدانيم و از جاذبه ورزش به نفع مکتب استفاده کنيم ./س
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، مستعد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.