یک هفته از صعود تیم ملی والیبال به مسابقات لیگ جهانی می گذرد آيا مسئولان در طول اين هفت روز به ملي پوشان خسته نباشيد گفته اند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی والیبال کشورمان که ترکیب آن را نخبگان و ستاره ها تشکیل می دهند حدود شش ماه بود که به طور شبانه روزی برای رسیدن به هدف اصلی و بزرگ خانواده والیبال که همان صعود به مسابقات لیگ جهانی بود تلاش کردند.

در آخرین دیدار تیم ملی ایران و ژاپن وقتی حضور پررنگ و گرم مقامات ورزشی و دیگر مسئولان را دیدیم این تصور در ذهن ها بوجود آمد که پاداش ملی پوشان برای رسیدن به این مقام بزرگ، چشمگیر است چه بسا که دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان طی مصاحبه ای عنوان کرد: وزارت ورزش سابقه درخشانی در اهداي پاداش دارد مسئولان فدراسیون هم پیش از این گفته بودند که شرط اهدا پاداش به بازیکنان فقط صعود است اما از قدیم گفته اند آواز دهل شنیدن از دور خوش است.

والیبالی هایی که پیش از اعزام به مصر پول توجیبی هایشان حذف شده در طول مدت شش ماه فقط به جرم نخبه بودن بدون هیچ چشم داشتی فقط توپ زدند، حال مسئولان حتی از پرداخت حتی یک ریال به این دسته از ورزشکاران دریغ کرده اند.

وقتی با هر یک از ملی پوشان در خصوص پاداش صحبت می کنی آنها از این وضعیت گله مند نیستند ولی پاداش را وسیله ای برای ایجاد انگیزه برای یک بازیکن می دانند.

مسئولان فدراسیون می گویند بودجه نداریم مشکل خزانه خالی واليبالي ها ، بايد از سوي مسئولان كلان ورزش برطرف شود مقامات كنوني فدراسيون بارها از طريق ضمانت هاي شخصي خود موفق به تهيه پول و يا ارز از بخش خصوصي شده اند اما اين روند نمي تواند ادامه يابد وزارتي ها بايد آستين ها را براي رفع مشكل بالا بزنند.

آيا هنوز مسئولان وزارت خانه براين باورند كه فوتبال نهايت،‌آمال و آرزوهايشان براي داشتن كارنامه اي درخشان است آيا شكستهاي پي در پي ايراني ها در مستطيل سبز در برابر تيم هاي گمنام و بي فروغ آسيا وحتي منطقه آسياي مركزي به مثابه تلنگري براي آنها نشده تا چشمان خود را به ورزش بازتر كنند متعادل كردن نگاهشان به اين رشته بخش اعظمي از مشكلات را از صحنه ورزش كشور محو كنند.

مسئولان نتوانستند فوتباليستهايي كه با عقد قرار دادهاي ميلياردي آينده خود را تضمين و فقط براي سير و سياحت در قالب تيم ملي سفر مي كنند را با ارائه مبلغ پنج هزار دلار به عنوان پاداش به زدن حتي يك گل به تيم لبنان كه در طول كارنامه فوتبالي ايران تاكنون بارها مقابل مان شكست خورده ،‌مجاب كنند.

آقايان! دوران توجه به فوتبال را پايان دهيد ،‌اين خواسته ميليون ها ايراني است كه مي خواهند آينده ورزش كشورمان به رشته هاي مختلف اختصاصي داده شود،‌شما هنوز با واليباليستهايي كه به طور رايگان شش ماه از سال را در خدمت پيراهن ملي بودند حتي يك جلسه هم تشكيل نداده ايد و با اين رفتار به نوعي نشان داديد كه اولين حضور در ليگ جهاني در تاريخ كشور برايتان اهميت چنداني ندارد، نوع برخورد با فوتبالي ها و رويكرد تان با آنها ثابت مي كند كه شما از بودجه كافي برخوردار هستيد اما تنها يك سوال در ذهن همگان باقي مانده چرا بودجه موجود را براي واليبالي هاي جهاني و افتخار آفرين صرف نمي كنيد وحتي حاضر به قدرداني از آنها با مبلغي اندك هم نيستيد؟/ق

خبرنگار: انسيه ورزنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار