سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم بازي فرداي ما مانند ساير بازي‌هاي استقلال و فجر خوب و تاكتيكي از آب در بيايد، پيروزي برابر فجر مي‌تواند ما را به صدر جدول نزديك كند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر فجرسپاسي، گفت: هفته‌ قبل بازي نسبتا خوبي داشتيم و برابر راه‌آهن نتيجه‌ خوبي را كسب كرديم. فردا (جمعه) هم بازي سختي برابر فجرسپاسي داريم،  محمود ياوري استاد همه ما است و اگر فردا من با اجازه ايشان روي نيمكت مي‌نشينم برابرشان درس پس مي‌دهم.

وي ادامه داد: فجرسپاسي مانند ساير تيم‌ها نقاط ضعف و قوت دارد كه ما در طول هفته‌ بر روي آنها كار ‌كرده‌ايم.

 اميدوارم بازي فرداي ما مانند ساير بازي‌هاي استقلال و فجر خوب و تاكتيكي از آب در بيايد. ما روز به روز بهتر مي شويم و به ويژه پس از پيروزي برابر راه‌آهن از نظر روحي و رواني بسيار بهتر شده ايم. پيروزي برابر فجر مي‌تواند ما را به صدر جدول نزديك كند.

قلعه‌نويي در ادامه درباره تركيب تيمش نيز، گفت: خوشبختانه دو بازيكن سه كارته‌ ما به تيم بازگشته‌اند و تنها دغدغه‌ ما كيانوش رحمتي و مجتبي جباري است، البته هاشم بيگ زاده هم در تمرين ديروز به صورت جزئي مصدوم شد كه تيم پزشكي تلاش مي‌كنند كه او را به بازي برسانند. بازي فردا جزو معدود بازي‌هاي است كه براي انتخاب 18 نفر اصلي دچار مشكل خواهيم شد، چون همه تيم را در اختيار داريم.

وی درباره آخرين وضعيت مصدوميت مجتبي جباري نيز گفت: اين بازيكن كم‌كم بايد دويدن را آغاز كند و همين جا از كادر پزشكي تيم و معاونت پزشكي‌مان دكتر نوروزي تشكر می كنم كه با زحمات زيادشان تلاش مي‌كند، بازيكنان مصدوم را به تركيب اضافه كنند.

سرمربي استقلال گفت: ياوري استاد همه ما است و جزو پيشكسوتاني است كه با هر تيمي كار كرده است برايش برنامه داشته است.

وي در ادامه با اشاره به افت فوتبال ايران در سال‌هاي اخير، گفت: فوتبال ما خيلي ضعف دارد كه دليل اصلي‌اش همان است كه گفتم. اهالي فن خانه نشين شده‌اند و افراد غير متخصص روي كار آمده اند. شما بگويد آيا به من اجازه مي‌دهند كه مدير يك كارخانه صنعتي شوم؟ اين كار را نمي‌كنم چون تخصصي ندارم. پس فوتبال را هم بايد متخصصان اداره كنند. ما اكنون در استقلال بازيكنان جوان و آينده داري همچون حسيني، ريش اصفهاني و ديگران را داريم، اما فعلا شرايطمان طوري نيست كه بتوانيم روي آنها سرمايه‌گذاري كنيم. اگر جايگاه‌مان در جدول تثبيت شود در آينده از آنها استفاده خواهيم كرد.

سرمربي استقلال با اشاره به برگزاري رقابت‌هاي قهرماني زير 16 سال آسيا در تهران، گفت: مي‌‌خواهم از علي دوستي تشكر كنم كه زحمات زيادي براي فوتبال ما كشيده است. او جزو كساني است كه علي‌رغم تلاش‌هاي زياد و ثمرات مفيدي كه براي فوتبال داشته است، نه از نظر مادي مورد تقدير قرار گرفته است و نه به صورت معنوي آن طور كه بايد و شايد اسمي از ايشان برده شده است. من حتما براي ديدن بازي‌هاي تيم نوجوانان به ورزشگاه مي روم. البته به شرطي كه با تمرين خودمان تداخل نداشته باشد.
 
سرمربي استقلال  درباره مشكلي كه براي حساب بانكي‌اش در تبريز رخ داده بود، اظهار كرد: راجع به اين مساله بعدا حرف مي‌زنم،‌ اما كار آنها اخلاقي نبوده است. من در تبريز كم و يا زياد زحمت كشيده‌ام، ولي اين مساله را به حساب مردم تبريز نمي‌گذارم. تعجب من از اين است كه آن 50 ميليون به حساب چه كسي برگشته است و اين كارها قشنگ نيست. وقتي اهلي فن مانند مصطفوي‌ها و دادگان‌ها خانه نشين مي‌شوند، اين افراد روي كار مي‌آيند و متاسفانه در فوتبال ما زور حاكم شده است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار