کنفرانس خبري پيش از بازي فردا دو تيم استقلال - راه آهن امروز 24 شهريور در سازمان ليگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی فردا با راه‌آهن گفت:  ما دو بازی خانگی انجام دادیم و از بازیکنانی مثل بائو و توزی و ساموئل استفاده کردیم که رضایت ما را جلب کرده اند، بدون شک استقلال از این بهتر می شود؛ همچنين ضعف های خود را در روز آينده برطرف خواهيم کرد و تمام تلاش خود را براي قهرماني تيم به کار مي بنديم.

قلعه‌ نویي اظهار داشت: اکبرپور و عمران زاده محروم هستند و بقیه بازیکنان به غیر از جباری و کیانوش رحمتی را در اختيار داریم. کیانوش رحمتی مصدومیت طولانی مدت داردو فعلا نمي تواند براي ما بازي کند.

وی اضافه کرد: راه‌آهن تیم بسیار خوبی است و از نظم دفاعی خوبی هم برخوردار است. آنها مربی خوبی دارند اما تصمیم داریم با یک بازی هجومی 3 امتیاز را بگیریم و بايد سه بازيکن تيم راه آهن را مهار کنيم تا در بازي فردا پيروز شويم.

قلعه نویی در خصوص مربيگري در تيم ملي گفت: ما قبول داریم که هم بد بازی کردیم و هم بد نتیجه گرفتیم اما به این مسائل نباید وارد شويم که قلعه نویی و یا شخص دیگری بیاید و کمک کند و در حال حاضر بايد به کي روش کمک کنيم، تیم ملی به مشکل خورده اما در جدول مشکلی نداریم. 5 بازی دیگر در پیش داریم و اگر 8 امتیاز بگیریم و به قطر نبازیم قطعا به جام جهانی می رویم.

سرمربی استقلال اظهار داشت: کساني که می خواهند به استقلال و قلعه نویی لطمه بزنند این فضا را درست کرده اند و دوستان ما نیستند. درباره این افراد یک بار صحبت کردم و جریمه اش را هم داده ام و اگر لازم باشد باز آن را می گویم.
وی تاکید کرد: اگر مترصد این باشم که عکسم در روزنامه ها چاپ شود وضعیت تیم ملی بدتر می شود. کی‌روش با حوصله فیلم بازی را ببیند و بازی های گذشته را هم زیر نظر بگیرد و مدت زمانی را که در این جا گذرانده حلاجی و تدبیر کند. باید شرایطی را برای تیم ملی فراهم کنیم که به صدر جدول برگردیم.

قلعه نویی افزود: هنگامی که در قطر بازی می کردم کاپیتان قطر از تیم ملی خداحافظی کرد ولی چند روز بعد تلویزیون اعلام کرد ایشان در حال سفر به آمریکای جنوبی است تا برگردد و فوتبال کشورش را کارشناسی کند.

وی تصریح کرد: حتما از نگاه آقایان، مورینیو مربی نیست که په په را در هافبک دفاعی به بازی می فرستاد و در کارش تغییر ایجاد می کرد. نظر من این است حالا که جایگاهمان به اینجا رسیده کار را بدتر از این نکنیم.

قلعه نویی در خصوص عملکرد و رفتار کي روش گفت: من که کارشناس نیستم اما بگذارید این مسائل را به خودش بگویم. قبول دارم بد بازی کردیم اما گفتم اگر دو بازی خانگی را ببریم و به قطر هم نبازیم به جام جهانی می رویم. برخی از دوستان در خصوص گل خوردن رحمتی انتقاد کرده اند اما این بازیکن تمام اصول را رعایت کرد. رحمتی مقابل ازبکستان و قطر یکی از بازيکنان موثر بود که نقش بسزايي را ايفا کرد. اگر می خواهیم کارشناسی کنیم باید در بحث کلان وارد شویم و مسائل ریز را به افکار تاکتیکی مربی بسپاریم که با تیمش زندگی می کند.

قلعه نویی در خصوص وکیلش و حرف هایی که درباره حضور وی در تیم ملی زده گفت: من هیچ جلسه ای با کفاشیان نداشتم ولی به وکیلم گفتم که نباید به این گونه مسائل وارد شود. گفتم شما به جای این حرف ها کارهای حقوقی من را انجام بده و وارد این مسائل نشو.

*علی دایی: با اين اوصاف فوتبال ايران را تعطيل کنيد

بر اساس اين گزارش، علی دایی در اين نشست گفت: ما یک دیدار مهم با تیمی بزرگ خواهیم داشت که از بازیکنان، کادر فنی و پشتوانه مردمی بالایی سود می برد و قطعا کار سختی خواهیم داشت اما تیم ما هم شرایط خوبی دارد و با تمرینات و اردوهایی که برگزار کردیم آماده بازی زیبا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تیم مان را طوری آماده کرده ایم که بتواند سه امتیاز این دیدار را بگیرد و سربلند از زمین خارج شود. امیدوارم روز شنبه بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و هر تیمی که عملکرد بهتری داشت برنده مسابقه شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص سرمربيگري تيم ملي اظهار داشت: اصلا به تیم ملی فکر نمی کنم. با توجه به اتفاقاتی که برای من افتاد با چنین فدراسیونی به هیچ عنوان کار نمی کنم. من بازی با لبنان را ندیدم و به همین خاطر نمی توانم در مورد آن نظر بدهم.

وی گفت: سوال من از شما این است که در حال حاضر در 9 تیم اول لیگ برتر چند بازیکن در تیم ملی هستند. اگر بهترین های بقیه تیم ها به تیم ملی دعوت می شوند پس چرا سطح کیفی تیم ملی اینقدر پایین است. متاسفانه در تیم ملی بازیکنان ذخیره تیم های لیگ برتر فیکس هستند.

وی گفت: به نظرم ما لیگ را بيهوده برگزار می کنیم. موقعی که کسی این لیگ را نمی بیند ما خودمان را الاف کرده ایم. چرا شعار می دهیم که بهترین ها را به تیم ملی دعوت می کنیم. این مسائل اصلا در فوتبال ما معنا ندارد.

دايي ادامه داد: در این ماجرا خود رسانه ها هم به تصمیمات دامن زده اند. چرا یکبار کسی سراغ آنهايي که اين کادر فني را انتخاب کرده اند، نمی رود؛ چرا ما صورت مسئله را می خواهیم با تغییر کادر فنی پاک کنیم، بالاخره بايد مشکلات را حل کنيم.

علی دایی گفت: ما باید نتایج خوبی و بد اين مربي را کنار بگذاریم و بررسی کنیم. کي روش به عنوان نفر دوم در تیم ها خوب کار کرده است اما به عنوان نفر اول نه. با این حال ما باید از کی روش و تیم ملی حمایت کنیم که بتواند این تیم را درست کند. ما از شروع مقدماتی بد بازی کردیم. هیچکس نمی تواند بگوید ما خوب بازی کردیم. من از کی روش می خواهم که لیگ را نگاه کند و ببیند چه بازیکنانی می توانند به تیم ملی کمک کند. اگر همینطور ادامه بدهیم قطعا معجزه ای اتفاق نمی افتد.

گفتني است، دیدار تیم های فوتبال استقلال و راه آهن در هفته هشتم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 19:45 دقیقه روز شنبه 25 شهريور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار