مشاور وزیر و مدیركل روابط عمومی وزارت جهاد كشاورزی گفت: حلقه اول روابط عمومی‌ها، مدیران سازمانها بوده و روابط عمومی حلقه انتهایی است و اگر در یك مجموعه تمام فعالیتها مطلوب باشد اما روابط عمومی خوب عمل نكند فعالیتهای آن مجموعه بدرستی منعكس نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید 'جواد حسینی‌' در اولین گردهمایی روابط عمومی‌های منطقه چهار وزارت جهاد كشاورزی در كرمانشاه افزود: سازمانها برای افزایش ارتباط دوسویه با مخاطبین و بهره‌بردن از این ارتباط، باید بخش روابط‌ عمومی ‌خود را تقویت و پشتیبانی كنند كه در كنار تمام كارهای فنی برنامه‌های ارتباطی قوی نیز طراحی و اجرا شود.

مدیركل روابط عمومی وزارت جهاد كشاورزی تاكید كرد: در بخش ساختار روابط‌ عمومی وزارت جهاد كشاورزی تمام مجموعه به این درك مشترك رسیده‌‌اند كه سطح روابط عمومی باید فراتر از این بوده و چارت سازمانی و پشتیبانی براساس نیاز طراحی و بازنگری شود كه در این راستا كارهای كارشناسی در حال انجام بوده و سعی شده كیفی‌سازی مجموعه بر گسترده‌سازی اولویت داشته و غلبه نماید.

حسینی اضافه ‌كرد: برای اینكه عملكرد روابط عمومی‌های وزارت جهادكشاورزی در ستاد و استانها مطلوب‌تر شود سه برنامه اصلاح و كیفی‌سازی ساختار روابط‌ عمومی، بودجه و اجرای گسترده سامانه پایش را در دستور كار داریم.

مشاور وزیر جهاد‌كشاورزی با اشاره به اینكه با حمایت‌های وزیر جهاد كشاورزی مشكلات هزینه‌ای روابط عمومی‌ها در حال پیگیری است، افزود: یكی از برنامه‌های مهم ما در وزارتخانه راه‌اندازی سامانه پایش بوده كه از طریق آن اطلاعات و اخبار بخش كشاورزی كشور در اسرع وقت در اختیار مدیران ارشد و میانی قرار گرفته و از طرف دیگر امكان ارسال و درج اخبار بیشتری در رسانه‌ها فراهم شده و می‌تواند برای ردیابی اخبار چاپ شده در مطبوعات و درج شده در خبرگزاریها به روابط عمومی‌ها كمك كند.

وی اظهار ‌كرد: خوشبختانه رییس سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه مفهوم روابط‌ عمومی را درك كرده و اولین كسی كه از روسای سازمانها درخواست ارتقاء روابط‌ عمومی از اداره به مدیریت را داشته ایشان بوده و به همین دلیل است كه روابط عمومی جهاد كشاورزی این استان جزء موفق‌ترین روابط عمومی‌های كشور است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.