سید 'جواد حسینی' در اولین گردهمایی روابط عمومیهای منطقه چهار وزارت جهاد كشاورزی در كرمانشاه افزود: سازمانها برای افزایش ارتباط دوسویه با مخاطبین و بهرهبردن از این ارتباط، باید بخش روابط عمومی خود را تقویت و پشتیبانی كنند كه در كنار تمام كارهای فنی برنامههای ارتباطی قوی نیز طراحی و اجرا شود.
مدیركل روابط عمومی وزارت جهاد كشاورزی تاكید كرد: در بخش ساختار روابط عمومی وزارت جهاد كشاورزی تمام مجموعه به این درك مشترك رسیدهاند كه سطح روابط عمومی باید فراتر از این بوده و چارت سازمانی و پشتیبانی براساس نیاز طراحی و بازنگری شود كه در این راستا كارهای كارشناسی در حال انجام بوده و سعی شده كیفیسازی مجموعه بر گستردهسازی اولویت داشته و غلبه نماید.
حسینی اضافه كرد: برای اینكه عملكرد روابط عمومیهای وزارت جهادكشاورزی در ستاد و استانها مطلوبتر شود سه برنامه اصلاح و كیفیسازی ساختار روابط عمومی، بودجه و اجرای گسترده سامانه پایش را در دستور كار داریم.
مشاور وزیر جهادكشاورزی با اشاره به اینكه با حمایتهای وزیر جهاد كشاورزی مشكلات هزینهای روابط عمومیها در حال پیگیری است، افزود: یكی از برنامههای مهم ما در وزارتخانه راهاندازی سامانه پایش بوده كه از طریق آن اطلاعات و اخبار بخش كشاورزی كشور در اسرع وقت در اختیار مدیران ارشد و میانی قرار گرفته و از طرف دیگر امكان ارسال و درج اخبار بیشتری در رسانهها فراهم شده و میتواند برای ردیابی اخبار چاپ شده در مطبوعات و درج شده در خبرگزاریها به روابط عمومیها كمك كند.
وی اظهار كرد: خوشبختانه رییس سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه مفهوم روابط عمومی را درك كرده و اولین كسی كه از روسای سازمانها درخواست ارتقاء روابط عمومی از اداره به مدیریت را داشته ایشان بوده و به همین دلیل است كه روابط عمومی جهاد كشاورزی این استان جزء موفقترین روابط عمومیهای كشور است./س