دیدار رفت تیم های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان سعودی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا برنده ای نداشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان این دیدار دیشب با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر اصفهانی در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد و دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

سپاهانی ها که برای کسب نتیجه تلاشهای زیادی را انجام دادند با خلق موقعیت های متعدد بر روی دروازه الاهلی قصد داشتند دروازه این تیم را بازکنند تا دیدار برگشت با آرامش بیشتری به مصاف تیم الاهلی در جده بروند.
مهم ترین اتفاق این دیدار در نیمه اول و در دقیقه 13 رخ داد که در این صحنه شوت سرکش محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان تیرک افقی دروازه الاهلی را به لرزه درآورد و تشویق تماشاگران سپاهان را از این بازیکن درپی داشت.

سپاهان در نیمه دوم نیز موقعیت های زیادی را بر روی دروازه الاهلی ایجاد که این موقعیت ها با بی دقتی مهاجمان این تیم به نتیجه نرسید.

همچنین در دقیقه 14 این بازی تمیل الموسی و در دقیقه 90 بخشان ولید بازیکنان الاهلی و در دقیقه 40 محرم نوید کیا از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

داور این مسابقه 9 دقیقه وقت اضافه برای بازی این دو تیم منظور کرد.

دیدار دوتیم سپاهان و الاهلی عربستان را لیو کوک مان از هنگ کنگ با کمک دو هموطن خود به نام های چونگ مینگ به عنوان کمک داور اول و چوچون کیت به عنوان کمک داور دوم قضاوت کردند.

ناظر این بازی هم مازن رمضان از لبنان بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.