دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، امیرکبیر و تهران مرکز در واکنش به هتاکی به ساحت پیامبر اسلام (ص) تجمع‌های اعتراضی در دانشگاه‌های خود برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی،صنعتی امیرکبیر و  تهران مرکز در واکنش به هتاکی به ساحت پیامبر اسلام (ص) تجمع‌های اعتراضی در دانشگاه‌های خود برگزار کردند.

 *دانشگاه آزاد تهران مركز

در دومين گردهمايي خودجوش دانشگاهيان دانشگاه تهران‌مرکز علاوه بر رؤساي دانشکده‌ها‌ي دانشگاه آزاد، مسئولان واحدهاي تهران‌شمال، تهران‌جنوب،‌ علوم و تحقيقات،‌ تشکل‌هاي سياسي و بسيج دانشجويي و بسيج کارکنان دانشگاه آزاد، رؤساي دانشکده ، اساتيد دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه تهران نيز حضور داشتند.

 بنابر اين گزارش؛ تجمع کنندگان با حمل پلاکاردهايي به مضمون "عاملان ساخت و پخش فيلم قداست شکن و موهن، جيره خواران استکبار و صهيونيسم جهاني بوده و مستحق مجازات هستند" و شعارهايي نظير "امروز امت به هوش آمده خون محمدي به جوش آمده"،‌ "حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست"،‌ "امروز روز وحدت امت است وحدت امت باعث رحمت است" و "مرگ بر آمريکا" و "مرگ بر اسرائيل" انزجار خود را نسبت به هتاکان به پيامبر اسلام اعلام کردند.

 همچنين بيانيه پاياني دانشگاه آزاد تهران‌مرکز به زبان‌هاي عربي، انگليسي، ارمني،‌ فرانسوي، آلماني و فارسي قرائت شد و در انتهاي اين تجمع پرچم آمريکا و اسرائيل در آتش خشم دانشگاهيان مسلمان سوخت.

 *دانشگاه شهيد بهشتي

تجمع اعتراضي دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي در محكوم كردن اهانت صورت گرفته به ساحت رسول اكرم (ص) با حضور جمع كثيري از دانشجويان، اساتيد و کارمندان اين دانشگاه جلوي مسجدالزهرا انجام شد.

دانشجويان در اين مراسم شعارهايي با عناوين "خون ما در اين راه فداي رسو‌ل‌الله"، "كارگردان صهيونيست اعدام بايد گردد"، "لبيك يا محمد"، "لبيك يا رسول‌الله"، "توهين به ساحت نبي توهين به كل اسلام است" را سر دادند و پلاكاردهايي با مضمون "منطق هاليوودي نشانه ذلت،‌ تنفر از آمريكا شعار هر ملت" در دست داشتند.

*دانشگاه صنعتي شريف

تجمع دانشجويان و دانشگاهيان دانشگاه صنعتي شريف در اعتراض به هتک حرمت نسبت به رسول گرامي اسلام، دقايقي پيش با حرکت دانشجويان از مقابل مسجد دانشگاه به سمت ساختمان ابن سيناي اين دانشگاه برگزار شد.

دانشجويان با در دست داشتن پلاکاردهايي با مضامين "الله‌اکبر"، "لااله الاالله"، "سکوت در برابر اهانت خيانت است خيانت"، "آمريکا، اسرائيل ننگت باد ننگت باد"، "توهين به ساحت نبي توهين به کل اسلام است"، "ياايهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا" و "لبيک يا محمد" انزجار خود را نسبت به توهين کنندگان به ساحت مقدس رسول گرامي اسلام، حضرت محمد مصطفي (ص) نشان دادند.


 
* دانشگاه اميركبير

دانشجويان تجمع کننده با سردادن شعارهاي "منطق هاليوودي نشانه ذلت است، تنفر از آمريكا شعار هر ملت است"، "دانشجو بيدار است، از آمريكا بيزار است" ، "سكوت در برابر اهانت خيانت است" و "كارگردان صهيونيست اعدام بايد گردد" سردادند و در انتهاي مراسم با به آتش کشيدن پرچم رژيم غاصب صهيونيستي تنفر خود را نسبت به عاملان توهين به ساحت رسول گرامي اسلام(ص) نشان دادند. گفتني است اين مراسم با قرائت بيانيه‌اي از سوي تجمع کنندگان پايان يافت.

* دانشگاه خواجه نصير

دانشجويان دانشگاه خواجه نصير طوسي ظهر امروز تجمع اعتراض آميز خود را نسبت به توهين به ساحت پيامبر اسلام(ص) و با حضور اساتيد و كارمندان و مسئولين نهاد مقام معظم رهبري در اين دانشگاه مقابل دانشكده برق اين دانشگاه برگزار کردند.

دانشجويان در اين مراسم با در دست داشتن پرچم‌هاي سياه يا حسين و پرچم جمهوري اسلامي ايران و پلاكاردهايي با عناوين "دانشجو مي‌ميرد ذلت نمي‌پذيرد"، "آمريكا آمريكا اين آخرين پيام است امت صاحب زمان آماده قيام است"، "يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، "ياخير خلق‌الله يا رسول‌الله"، "سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن"، "لبيك يا محمد"، "اسلام پيروز است آمريكا نابود است"، "مرگ براسرائيل"، "مرگ بر آمريكا"، "هيهات من‌الذله" و "عزاعزاست امروز مهدي صاحب زمان صاحب عزاست امروز"، انزجار خود را از ساخت فيلم صهيونيستي آمريكايي و اهانت‌ عليه رسول اكرم (ص) اعلام كردند.

همچنين چند تن از دانشجويان پلاكاردهايي به زبان عبري و با عنوان "مرگ بر اسرائيل" و "مرگ بر آمريكا" و تصاويري از زنجيره پليد سلمان رشدي كاريكاتوريست دانماركي، كشيش آمريكايي و فيلم صهيونيستي اخير را در دست داشتند.

* دانشگاه صنعتي اصفهان

در پي ساخت و انتشار فيلم يهودي آمريكايي در اهانت به ساحت پيامبر اكرم(ص) دانشجويان و تشكل‌‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي اصفهان در اعتراض به اين اقدام صهيونيستي آمريکايي ضمن محكوم خواندن اين عمل، پرچم آمريکا و صهيونيست را به آتش کشيده و همصدايي خود را با مسلمانان جهان اسلام اعلام داشتند.

گفتني است؛ دانشجويان تشكل‌هاي دانشجويي جامعه اسلامي، بسيج دانشجويي، عدالتخواهي و شوراي مسجد اين دانشگاه به همراه ديگر دانشجويان، اهانت به مقدسات اسلامي را محکوم کرده و اين تجمع با قرائت بيانيه‌اي به کار خود پايان داد.

"انتهای پیام"/پ3

برچسب ها: تجمع ، اعتراض ، اهانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار