محمدحسن ابراهيمي در بازي تداركاتي تيم تراكتورسازي تعويض شد و به نشانه اعتراض به اين تعويض قهر كرد و مي‌گويند راهي تهران شده است.

به  گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، عكس‌العمل تند محمدحسن ابراهيمي،‌ به خاطر يك تعويض در بازي تداركاتي خشم مسئولان باشگاه را به همراه داشت و  چون ابراهيمي در تمرينات حاضر نشد او را به كميته انضباطي باشگاه فراخواندند و قصد داشتند جريمه سنگيني برايش در نظر بگيرند چرا كه با عكس‌العمل بي‌دليلش تيم را وارد بحران كرد. اما وي ديروز راهي باشگاه تراكتورسازي شد و از اتفاقات بوجود آمده ابراز پشيماني كرد. به اين ترتيب جلسه كميته و انضباطي لغو و ابراهيمي بخشيده شد. هر چند اين مورد در پرونده او درج شد.

دروازه تراكتور در بحران

عقيل اعتمادي هنوز فيكس تيم تركتورسازي نشده به نيمكت اين تيم تبعيد شد شنيديم كادر فني اين تيم از عملكرد اعتمادي به خاطر گلي كه خورد ناراضي هستند به همين دليل او را نيمكت‌نشين كردند و در نظر دارند در بازي با گهر از مهدي ثابتي استفاده كنند. اين در حالي است كه محسن فروزان كه در حال حاضر مصدوم است مدعي شده است با سلامت به تراكتور بر مي‌گردد و با وجود رقبايي كه دارد نمي گذارد هيچ دروازه‌باني جاي او را بگيرد./مح
 

برچسب ها: ابراهیمی ، تراکتور ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار