پیست مجموعه سوار کاری گنبد کاوس هم اکنون در حال باز سازی است و به احتمال زیاد ماه آینده تکمیل می شود.

حکیم ایگدری مدیر مجموعه سوار کاری گنبد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ برای استفاده بهینه سوار کاران علاقمند به کورس پیست این مکان در حال بازسازی است و پیمانکار آن قول داده تا ماه آینده اواخر مهر آنرا تحویل دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه عملیات باز سازی این منطقه از مجموعه با کندی پیش می رود از پیمانکار می خواهیم هر چه سریعتر آنرا به اتمام برساند و امیدواریم تا موقع تامین شده تکمیل شود.
ایگدری در ادامه گفت: برای باز سازی و بهسازی پیست شرکت توسعه وتجهیز امکان ورزش از بودجه 90 استفاده می کند و ما تصاویری از دیگر نگاه مجموعه گرفته و به این شرکت ارسال کرده ایم و آنها گفته برای تکمیل بقیه مجموعه از بودجه 91 استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: این مجموعه 40 سال سابقه دارد و تاکنون باز سازی نشده است و حصار کشی و احداث اصطبلهای استاندارد و راه اندازی امکانات به روز در آن احساس می شود .
ایگدری گفت: در فصلهایی که مسابقات اسبروانی در گنبد کاووس برگزار می شود عده ای از طریق آن روزی خود را در می آورند و کار آفرینی می شود.
ایگدری عنوان کرد: شهرستان گنبد کاوس پایتخت کورس کشور به حساب می آید و باز سازی تجهیز مجموعه سوار کاری به سوار کاری استان رونق می دهد و باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون سوار کاران گلستانی در کورس سراسری تهران به رقابت می پردازند و 21 مهر که زمان پایان این رقابتها باشد در صورت تکمیل پیست به مجموعه بر می گردند و در رقابت های کورس پائیزه شرکت می کنند و اگر آماده نشود به بندر ترکمن می روند.
ایگدری یاد آور شد: کورس سراسری پائیزه تهران از سوم شهریور آغاز شده است و این هفته ، هفته ششم این مسابقات برگزار می شود و سوار کاران به مسابقه خواهند پرداخت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها درخواست از مسئولین امر دارند این است که از باز سازی بهسازی مجموعه حمایت ویژه کننده تا هر چه سریعتر مورد بهره برداری برسد و مسابقات اسبروانی کشو رتوسعه و پیشرفت کند./آق

برچسب ها: سوارکاری ، گنبد ، پیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار