شهبازي، معاون ورزشي سابق باشگاه سايپا، مدير عامل باشگاه مس كرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران قرار بود صبح ديروز جلسه معارفه شهبازي به عنوان مدير عامل باشگاه مس كرمان برگزار شود كه به شكل ناگهاني لغو شد.

شهبازي كه پيش از اين معاون ورزشي باشگاه سايپا بود صبح ديروز راهي كرمان شد و اعضاي باشگاه نيز براي شركت در جلسه معارفه دور يکديگر جمع شدند.

اما اين جلسه به دليل نامعلومي لغو شد تا به زمان ديگري موكول شود برخي مي گويند اين اقدام ناگهاني مسئولان مس واكنش كرماني ها را به همراه داشت و آنها جلسه معارفه را لغو كردند.

گنجعلي خاني مدير عامل باشگاه مس كرمان به محض شنيدن حضور جانشين جديد در باشگاه مس اين محل را ترك كرد و حتي در جلسه معارفه و توديع هم حاضر نشد. در همين رابطه شنيديم برخي مسئولان استان كه از حضور ناگهاني شهبازي در راس مديريت مس شوكه شدند از اتفاق بوجود آمده ناراحتند و در تلاشند اين موضوع را منتفي كنند.

اما با وجود تمام كارشكني ها شهبازي از سوي پوستين دوز رئيس شركت مس به عنوان مدير عامل جديد باشگاه مس انتخاب شد و از سوي اسفندياري (رئيس هيات مديره) به شكل رسمي معرفي شد.

*جنجال در كرمان

معرفي مدير عامل جديد مس قطعا واكنش تند كرماني ها را به همراه خواهد داشت.

كرماني ها كه تصور مي كردند فردي كرماني بر مسند كار اين تيم به عنوان جانشين گنجعلي خاني معرفي شود اما اينطور نبود، به اين ترتيب بعيد نيست در صورت معرفي شهبازي به عنوان مدير عامل جديد باشگاه مس هواداران دست به آشوب بزنند و طبق نوشته  هاي شبكه هاي اجتماعي به باشگاه حجوم برده و خسارت به بار بياورند./مح

برچسب ها: شهبازی ، مس ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار