مبلغ قرارداد فصل گذشته ابراهيم قاسمپور هنوز از سوي باشگاه مس كرمان پرداخت نشده است و همين موضوع باعث اختلاف اين مربي و مدير عامل تيم مس كرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ،‌ قرار داد فصل گذشته  اين مربي تمام كمال از سوي باشگاه  پرداخت نشده است در حالي  كه قاسمپور خواهان مبلغ قرارداد فصل قبل خود است.

در همين خصوص شنيديم قاسمپور مدعي شده است در صورت جدايي از مس اگر از حق فصل جاري بگذرد پول قرارداد فصل قبلش را از گنجعلي خاني خواهد گرفت چرا كه او با وعده گنجعلي خاني با تيم مس تمديد كرد ولي هنوز طلبش را دريافت نكرده است از اين رو با توجه به عدم حمايت هاي گنجعلي خاني از اين مربي و بدهي كه از فصل قبل  باقي مانده است اختلافات بين مربي و مدير عامل مس جدي تر از قبل شده  تا جايي كه قاسمپور را در چندين نوبت مجبور به اعتراض در كنفرانس خبري كرد.

*قاسم پور تا بازي با ذوب آهن فرصت دارد

 تيم مس كرمان مقابل سايپا زيبا بازي كرد و هر چند به تساوي  2 بر2 تن داد ولي مي توانست با گلهاي بيشتري حرف را در پيش رو بردارد با اين حال جو سكوها بر عليه اين مربي بود در همين خصوص شنيديم مسئولان باشگاه  هم بدون توجه به اتفاقات بوجود آمده در اين بازي تنها تساوي  بدست آمده را ملاك قراردادند.

گويا آنها تصميم دارند در صورت شكست در بازي بعد مقابل ذوب آهن فرصت تغييراتي بزنند كه احتمالا گريبان قاسمپور را خواهد گرفت نام گزينه احتمالي آنها مشخص نيست اما احتمال تغيير قاسمپور محرز به نظر مي رسد./مح

برچسب ها: قرارداد ، مس ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار