مدیر رسانه ای آلومینیوم المهدی هرمزگان از آمادگی کامل بازیکنان این تیم برای مصاف با تیم پیکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امیرحسین طالبی افزود: روز گذشته تمرین سبک و با نشاطی  با حضور 18 بازیکن انتخاب شده از سوی کادرفنی برای مصاف با پیکان در زمین شماره 3 ورزشگاه تختی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در این دیدار با مصدوم و محرومی رو به رو نیستیم، اظهار داشت: بازیکنان در آمادگی کامل به سر برده و پیروزی هفته گذشته برابر مس کرمان، انگیزه و روحیه بازیکنان را بالا برده است.

طالبی با اشاره به شناخت مناسب کادرفنی به تیم پیکان، تصریح کرد: اميدوارم در این دیدار بتوانیم شایستگی خود را به همگان ثابت کنیم.

مدیر رسانه ای آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به پخش زنده دیدار تیم های آلومینیوم المهدی و پیکان تهران از رادیو خلیج فارس، خاطرنشان کرد: ساعت 18:30 عصر امروز این دیدار از سری مسابقات هفته هشتم در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود که آلومینیوم هرمزگان با لباس یکدست زرد و پیکان با لباس یکدست آبی با قضاوت سعید مظفری زاده به مصاف یکدیگر می روند.

وی در پایان لیست 18 نفره تیم آلومینیوم را مجتبی روشنگر، لوییز فرناندو، وحید عسگری، کریس داسیلوا، بهنام داداش وند، داوود دانش دوست، امجد شکوه مقام، محمود تیغ نورد، سعید راهرو، مهدی محمدزاده، جعفر بذری، هنریکو برناردو، میثم مجیدی، محمدرضا ناصحی، محسن حمیدی، محمد اسطمبلی، رسول پیرزاده و میثم آقایی دانست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار